Gå til innhold

BK: The Cleaner

telealf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ideen, og du sier selv at det er rotete. Rotet i forgrunnen synes jeg er helt greit, men jeg synes også bakgrunnen er rotete og forstyrrende.

Fokuset og skarpheten er bra, men som sagt er bakrunnen litt forstyrrende og det kunne kanskje vært unngått med en lavere blender ( men det er ikke sikkert du hadde mulighet til).

Men jeg synes bildet ditt har potensiale.

Lenke til kommentar

Tusen takk for gode tilbakemeldinger.

Jeg har liten erfaring i å jobbe med S/H, men kanskje?

Mulig jeg kunne ha beskjært, men ønsker i utgangspunktet å beholde samme format. Så om jeg beskjærer banankasser synes jeg det blir litt lite rom t.h og forgrunn? Vil heller ikke kappe skilt i bakgrunnen.

Endret av telealf
Lenke til kommentar

Større blender ville gjort seg her.

Men jeg redigerte det i post, justerte levels, simulerte litt høyere blenderåpning, croppet det, sharpet det og la til litt svaaak glow for at det skulle se gammeldags ut.

Hvis du liker det kan du jo selv forsøke å gjenskape bilde slik jeg har redigert det :)

post-131058-0-40767900-1330299780_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Flott bilde!hvordan simulerer du større blender?kan dette gjøres i LR?

Vel, det kan jeg ikke fortelle deg, for Lightroom har jeg aldri noensinne brukt. Vet ikke hvordan interfacet ser ut engang.

Men dette kan enkelt gjøres i photoshop. Søk på en tutorial på youtube.

Jeg gjorde dog dette ikke i photoshop. Er ikke særlig flink med PS, men jobber mye med spesialeffekter til film, og gjorde derfor dette i Adobe After Effects hahaha :D

Når sant skal sies så redigerer jeg alle bilder der. Kan gjøre nesten alt man kan i photoshop men enkelte ting er vanskeligere eller tar lengre tid. hehe. Fordi det er jo i all hovedsak KUN egnet og beregnet på film.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Større blender ville gjort seg her.

Men jeg redigerte det i post, justerte levels, simulerte litt høyere blenderåpning, croppet det, sharpet det og la til litt svaaak glow for at det skulle se gammeldags ut.

Hvis du liker det kan du jo selv forsøke å gjenskape bilde slik jeg har redigert det :)

Takk for tips, bra jobba. Tror foreløpig jeg jobber i farger :cool: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...