TruseTurid Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er det noen som vet hva det kan komme av? På den gamle flatskjermen satt vi bare den inneantennen på tven, nå har vi dratt lang kabel så langt mot Halden som mulig og enkelte dager får vi nesten ikke inn kanaler som tv2 og NRK. Er det tven det er noe feil med? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 koblet på Galvanisk skille? jeg kjøpte tv for ikek så lenge siden og fikk ganske mye dårligere signaler når den var koblet til. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Galvanisk skille er strengt tatt ikke nødvendig med mindre du har kabel-TV. http://www.dinside.no/840707/bor-du-bruke-galvanisk-skille Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 jeg har kabel og fikk merkbart dårlige sigbal etetr at jeg koblet det på. Lenke til kommentar
TruseTurid Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har ikke galvanisk skille, men fant ut at tvNorge fungerer best nå jeg trekker ut antennekabelen. Skjønner ikke en dritt av det her jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå