AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg liker en jente, og klarer ikke la vær å ha en "don't care"-holdning for å ikke virke needy. Tror hun liker meg tilbake, det virker dog som om hun også har den samme holdningen som meg. Vi snakker mye sammen når vi er sammen, men ellers er det ikke stort med snakking. Kjemien er på plass når vi er sammen, men vi er begge elendige til å ta initiativ. Jeg er ikke helt sikker på at hun liker meg, og hvis hun liker meg er heller ikke hun helt sikker på at jeg liker henne. Vi er "låst" i denne situasjonen, noen som har råd om hvordan jeg kan finne ut om hun liker meg uten å være obvious? Postet av anonym: bf022f66ec598d87af38311a37a43830 Postet av anonym: bf022f66ec598d87af38311a37a43830 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ta initiativ. Er bare en måte å finne ut av det på, og da må du være obvious.. Sånn er det desverre bare. Ta initiativ! Hvis ikke kommer dere til å være låst i den samme situasjonen for alltid. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Du snakker med henne, og hvis det er noe mistenkelig med henne så liker hun deg Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvorfor skal du ikke være obvious? Lenke til kommentar
Glajinta Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ta sjansen! Gjør du aldri det kommer du deg ikke videre her i livet, og hvis du mener at den personen er den rette for deg. Slå til! Hva venter du på!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå