frokl Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Lurer på om noen har det samme problemet som meg med spill på liten laptop.. Når jeg skal starte opp spillet får jeg en feilmelding om at spillet har en feil og må lukkes. Dette gjelder alle spillene jeg har prøvd. Er det i det hele tatt mulig å spille noe annet enn minesverper og kabal på den? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ja er fint mulig å spille på mini bærbare. Ikke regn med å klare de litt nye spillene da. Hvilke spill er det du har prøvd? Lenke til kommentar
frokl Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Ja er fint mulig å spille på mini bærbare. Ikke regn med å klare de litt nye spillene da. Hvilke spill er det du har prøvd? Har prøvd med CivIII og RiskII. De krever ikke mer enn hva maskinen har kapasitet til. Men får jo ikke startet spillene.. Windows lukker programmet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Kan være kompabilitets problemer. Har du prøvd å kjøre den i XP modus? Lenke til kommentar
frokl Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Kan være kompabilitets problemer. Har du prøvd å kjøre den i XP modus? Jepp! Prøvde det, og da funka det fint. Alltid skal det være noe å trykke på og stille inn. Kunne jo bare ha funka med en gang... DOH! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Fint det ordnet seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå