HulkHaugen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg ser en del folk som sender navnet sitt til ADAM (2326) og får et svar blandet med litt simpel humor/oppmuntring og fakta. Så i går kveld sendte jeg mitt navn til dem, et navn som noe sjeldent, tror vi er 3-4 stykker som heter akkurat det her i Norge. Selvfølgelig kan de sjekke telefonnummeret mitt og bekrefte hvem jeg er, men jeg fikk litt mere info enn jeg setter pris på at de vet (Selv om det tok ett døgn å få svar). Her er meldingen jeg fikk: Fornavn Etternavn er en ordentlig kjekk, ung mann bosatt i Arendal i Aust-Agder. Han har en positiv instilling med et flott smil og han har nylig vært litt uheldig med bilen sin Jeg er temmelig sikker på at de sikter til en episode der en politibil kjørte på bilen min på mandag, men det er ikke noe som står/sto i avisen eller noe sånt. Syntes dette var litt vel creepy, og lurer på om de har tilgang på politilogger eller noe sånt siden de vet det? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) står ikke facebook... EDIT: LOL, skjønte det nå, hehe. Ja, det kommer fra facebook, men det er ikke den nevnte saken. Mitt Cover photo/bakgrunnsbilde på profilen er et gammelt bilde fra en gang jeg krasjet, hehe. Takk for det, hadde vært sjukt hvis de mente men saken med politiet på mandag... Endret 22. februar 2012 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå