AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Skal gjøre dette så kort som mulig. Røk strengen når jeg hadde sex med dama i November, tenkte å la den gro av seg selv, og bare vente. Lest om flere som har gjort dette. Passa på å holde det rent og pent mens det dreiv å grodde. Saken er den at jeg stakk til legen bare for å å ha gjort det, og høre om han hadde noen andre tips. Fikk henvisning til urolog som jeg kunne benytte meg av hvis det ikke ble bedre. Så, for 3-4 uker siden valgte jeg å sende inn denne henvisningen siden det fremdeles var smertefullt når vi prøvde å ha sex. Var på undersøkelse i dag og fikk en nedslående beskjed: Han skulle sette meg opp på en time for å gjøre et "inngrep" og etter det måtte jeg avstå fra sex i ytterligere 1,5 mnd. Ikke nok med det, men det var visst fullt mulig jeg ikke fikk gjort dette inngrepet før i april/mai! Ergo vil det være umulig for meg å ha sex på i verste fall 5 måneder. Er egentlig ute etter andres erfaringer og tips for å få fortgang i dette/evt. andre muligheter for å gjøre det bedre uten å måtte vente så mange måneder på dette inngrepet. Setter umåtelig stor pris på gode svar. Er i type panikkmode for øyeblikket! Postet av anonym: 15a222c7c38ad70f746026bd7985cebb Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er det så viktig med sex? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Om du vil betale for det kan du sikker få det utført på en privat klinikk. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er det så viktig med sex? Ja. Om det ikke var det, hvorfor hadde han skrevet dette innlegget? 1 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er det så viktig med sex? Det værste er vel ikke å ikke ha sex, men ikke kunne ha muligheten? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bruk tiden på å bli mer ''kjent'' med din dames kropp? Dere kan jo kose dere uten å ha tradisjonelt samleie. Kanskje du oppdager en anne måte å bli intim med damen på? 1 Lenke til kommentar
ktmore Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ville foreslå å prøve å finne en privat klinikk om du vil gjøre inngrepet fortest mulig. Må si jeg ikke skjønner hvordan noen fortsatt tror det er greit å ryke strengen og ikke dra til legen. Har man lyst til at utstyret skal funke som det bør, kan mna ikke tenke at man klarer å fikse slikt på egenhånd Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Å ja. Siden TS har behov for å ha sex eller å ha muligheten så ønsker han vel å få barn da Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det virker som en god konklusjon, Ivar. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg