Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Røket strengen - 4-5 måneder uten sex ?!

Anbefalte innlegg

Skal gjøre dette så kort som mulig. Røk strengen når jeg hadde sex med dama i November, tenkte å la den gro av seg selv, og bare vente. Lest om flere som har gjort dette. Passa på å holde det rent og pent mens det dreiv å grodde. Saken er den at jeg stakk til legen bare for å å ha gjort det, og høre om han hadde noen andre tips. Fikk henvisning til urolog som jeg kunne benytte meg av hvis det ikke ble bedre.

Så, for 3-4 uker siden valgte jeg å sende inn denne henvisningen siden det fremdeles var smertefullt når vi prøvde å ha sex. Var på undersøkelse i dag og fikk en nedslående beskjed: Han skulle sette meg opp på en time for å gjøre et "inngrep" og etter det måtte jeg avstå fra sex i ytterligere 1,5 mnd. Ikke nok med det, men det var visst fullt mulig jeg ikke fikk gjort dette inngrepet før i april/mai! Ergo vil det være umulig for meg å ha sex på i verste fall 5 måneder.

Er egentlig ute etter andres erfaringer og tips for å få fortgang i dette/evt. andre muligheter for å gjøre det bedre uten å måtte vente så mange måneder på dette inngrepet.

Setter umåtelig stor pris på gode svar. Er i type panikkmode for øyeblikket! :)

Postet av anonym: 15a222c7c38ad70f746026bd7985cebb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville foreslå å prøve å finne en privat klinikk om du vil gjøre inngrepet fortest mulig. Må si jeg ikke skjønner hvordan noen fortsatt tror det er greit å ryke strengen og ikke dra til legen. Har man lyst til at utstyret skal funke som det bør, kan mna ikke tenke at man klarer å fikse slikt på egenhånd :nei:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...