Patrick123 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Har i det siste hatt et problem med uTorrent. Ikonet nede til venstre er konstant gult og jeg får beskjed om at det ikke er noen innkommende tilkoblinger. Jeg har kjørt en liten test gjennom det vinduet du får opp når du trykker på ikonet nede til venstre og dette er resultatet. Jeg har ikke tilgang til selve modemet/ruteren (vet ikke forskjellen) da jeg leier en leilighet og selve aparatet er nede hos husverten. Har noen noe råd til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
puse Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det står jo hva som er problemet der, du har ikke åpne porter. For å fikse det må du ha tilgang til modemet/ruteren og åpne porter. Hvordan det gjøres finner du ut ved å gå til http:/portforward.com, så velger du din ruter modell og følger instruksjonene. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det kan også hende at du har en brannmur som blokkerer uTorrent. Sjekk at det ikke er tilfelle før du begynner å åpne porter rundt omkring. Bruker du Windows brannmur finner du dette i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Er det noen mulighet for å finne ut hvilken modell det er uten å faktisk sjekke? Som sagt, jeg har ikke tilgang til modemet. Jeg har Norton som antivirus, vil det da også være brannmuren eller kan maskinen bruke Windows sin brannmur? Lenke til kommentar
puse Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg regner med du vet hvordan du kommer deg inn på web interfacet til ruteren fra nettleseren din, da står ofte modellen i titelen eller på siden som kommer opp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg vet at det er en mulighet, jeg husker bare ikke hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har Norton som antivirus, vil det da også være brannmuren eller kan maskinen bruke Windows sin brannmur? Det kan godt hende det er blokkert begge plasser, så det er bare å sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå