forsvaret2011 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei! Har fått i oppgave av troppsbefal å arrangere en velferdsdag for troppen min. Trenger noen ideer og innspill? Hva ville du en velferdsdag skulle inneholde? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vi hadde enten tur heller sosiale aktiviteter \ konkurranser med grilling til slutt. Pleide å være slagere. Arranger fotballturnering, innebandy turnering, snøscootertur som vi hadde til Sverige... Mye å ta tak i. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hvor mange er det troppen din ? Og hvordan vil du beskrive troppen din? Sporty etc... Og må dere stå for kostnader selv? Eller får dere noen velferds penger av befalet? Paintball + grilling senere er noe som lager god stemning. Jeg ville ha hatt noe som hadde holdt på lengre enn EET. Endret 22. februar 2012 av toy_man Lenke til kommentar
forsvaret2011 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Hvor mange er det troppen din ? Og hvordan vil du beskrive troppen din? Sporty etc... Og må dere stå for kostnader selv? Eller får dere noen velferds penger av befalet? Paintball + grilling senere er noe som lager god stemning. Jeg ville ha hatt noe som hadde holdt på lengre enn EET. Mellom 35-40, ja veldig sporty og fysisk robust. Ja kostnader dekker vi selv. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hmm da ville jeg ha spurt troppen din hva de vil. Fordi det er ikke alle som er villige til å betale for velferdstilbud. Jeg ville ha prøvd å gjort noe som du ikke alltid kan gjøre. Ha fotball, innebandy eller volleyball turnering er noe dere kan gjøre på ettermiddagene. Føler det ikke blir like spennende. Eller så kan dere gjøre noe først, for så ha en annen turnering + grilling for å avslutte dagen. Paintball (turnering med lag?) Go-kart Bowling (ikke like gøy kanskje) Er det jeg kommer på i farten. Du må nesten se hva du har i nærmiljøet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå