Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

stort problem. PC oppførte seg rart, og nå kommer jeg kun inn i BIOS.

Anbefalte innlegg

Satt og surfa litt på nettet, her for ett par timer siden. Så gikk jeg vekk fra pc'en litt og kom tilbake også så jeg att den pilen som kan vise/skjule ikoner på vertkøy linjen gikk fram og tilbake. Trodde bare pc'en hadde hengt seg litt. Men jeg kunne ikke bevege musa. Også begynte pc'en min og loade alle filene på pc'en min. Så restarta pc'en seg. Og nå går den bare inn i bios menyen hver gang. Når jeg trykker exit på biosen, så prøver den å starte opp men bare restarter igjen.

Hva kan være problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i utgangspunktet veldig få virus idag som er til for å harme brukeren. Virus flest idag umerkbare eller av en slik art at gründeren av viruset på en eller annen måte kan tjene penger. Så, man bør i høyeste grad være åpen for andre mulige svar. Men kan jo ikke benekte noe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Boot med en Ubuntu LiveCD eller lignende for å sjekke om mus/tastatur fungerer der før du reinstallerer OS.

Kan også være verdt et forsøk, som r2d290 waits for alice sier, å forsøke et annet mus/tastatur. Gjerne USB hvis du nå har PS2 eller visa versa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...