N o r e n g Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Å klokke CPU er like risikabelt som å klokke GPU, det er alltid en viss muliget for at du ender opp med en dyr papirvekt. Rommet du har for å klokke en GPU er typisk mye lavere enn hva en CPU har. God bedring forresten Endret 12. mars 2012 av arni90 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Å klokke CPU er like risikabelt som å klokke GPU, det er alltid en viss muliget for at du ender opp med en dyr papirvekt. Rommet du har for å klokke en GPU er typisk mye lavere enn hva en CPU har. God bedring forresten Ja. det var det jeg tenkte. Takk for oppklaringen Har aldri overklokket før.. bare underklokket..ram Takk, forresten Lenke til kommentar
joiki Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Vil det si at jeg får max 60 fps på en 60hz skjerm? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvis du får mer enn 60fps vil du ikke dra nytte av det, da det oppdaterer fortere enn skjermen gjør Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Vil det si at jeg får max 60 fps på en 60hz skjerm? Har du over 60 fps vil du ikke se noen hakking med andre ord. Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Vil det si at jeg får max 60 fps på en 60hz skjerm? Har du over 60 fps vil du ikke se noen hakking med andre ord. Du vil ikke se hakking (med mindre du er vant til 120fps på 120hz skjerm) men du vil se "screen tearing" hvis du har mer enn 60 fps på en 60hz skjerm, bildet vil oppdateres fortere enn skjermen kan vise å du får ujevn bilde-oppdatering, du vil mest sannsynli oppleve det som "streker" some tilfeldivis danser på skjermen til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå