SLi Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Rart, fortsatt lavt.. Kan spille på ultra med AA med mitt 560ti. Selfølgelig ikke lag-fritt. Men jeg kan spille sånn om jeg vil. Hadde ikke hatt noe problemer. Det eneste er at jeg får framedrops noen ganger og da går den under 30 fps. Det liker jeg ikke. Derfor spiller jeg på high Kan sjekke fps imorra. Men får CA samme fps på ultra med AA som du får på high.. Det må være noe feil her.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 SPiller du i fullhd? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 SPiller du i fullhd? Ja, på en 60Hz skjerm, spiller du på 120Hz? Det forklarer mye om du gjør det.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 60hz Full hd. Men så har jeg ofte noen tabs oppe, spotify/wimp og ofte andre småting vet ikke hvor mye det trekker ned. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Veldig lite vil jeg tro, vis du har 8 GB RAM.. Jeg lukker aldri ting når jeg skal spille bf3 jeg heller. Bare vis jeg har Sony Vegas oppe. Det rykker litt ned tydligvis.. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Siterer meg selv: Dette er Asus 560Ti DirectCU II TOP 900Mhz på Ultra med AA. Filmet istad http://youtu.be/Qhq9vCgWztI Valgte å filme med 550D isteden for Fraps fordi fraps stjeler litt fps. Får litt under det du får... på Ultra.. Det må være noe feil her.. Endret 12. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Får litt under det du får... på Ultra.. Det må være noe feil her.. Det blir ikke full Ultra før en restart av spillet, men det endrer ikke lav framerate. EDIT: Dessuten ligger du under 40 fps average her. Endret 12. mars 2012 av arni90 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Får litt under det du får... på Ultra.. Det må være noe feil her.. Det blir ikke full Ultra før en restart av spillet, men det endrer ikke lav framerate. EDIT: Dessuten ligger du under 40 fps average her. Full Ultra..? Når jeg dropper så mye i FPS så er jeg ganske sikker på at jeg satt på Ultra. Hva er full ultra. Hva er ikke med i " vanlig " ultra..? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Får litt under det du får... på Ultra.. Det må være noe feil her.. Det blir ikke full Ultra før en restart av spillet, men det endrer ikke lav framerate. EDIT: Dessuten ligger du under 40 fps average her. Full Ultra..? Når jeg dropper så mye i FPS så er jeg ganske sikker på at jeg satt på Ultra. Hva er full ultra. Hva er ikke med i " vanlig " ultra..? Det er ikke Ultra, punktum finale. Ytelsestapet blir større, men forskjellen i visuell kvalitet er for det meste usynlig siden spillet ser 99% likt ut mellom Medium og Ultra. Bare sjekk selv. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Får litt under det du får... på Ultra.. Det må være noe feil her.. Det blir ikke full Ultra før en restart av spillet, men det endrer ikke lav framerate. EDIT: Dessuten ligger du under 40 fps average her. Full Ultra..? Når jeg dropper så mye i FPS så er jeg ganske sikker på at jeg satt på Ultra. Hva er full ultra. Hva er ikke med i " vanlig " ultra..? Det er ikke Ultra, punktum finale. Ytelsestapet blir større, men forskjellen i visuell kvalitet er for det meste usynlig siden spillet ser 99% likt ut mellom Medium og Ultra. Bare sjekk selv. Vis du leser denne ser du at det er forskjeller, men det er nesten ikke synlig mellom high og Ultra. http://www.geforce.com/Optimize/Guides/battlefield-3-tweak-guide Edit: Alt over 30 Fps ser bra ut! Spiller uansett på high normalt da.. Endret 12. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Full Ultra..? Når jeg dropper så mye i FPS så er jeg ganske sikker på at jeg satt på Ultra. Hva er full ultra. Hva er ikke med i " vanlig " ultra..? Det er visse textures som ikke lastes inn før du har restartet spillet/byttet map, derfor får du ikke full Ultra ved å gå fra High til Ultra i menyen uten å slå av spillet først. Hvis du hadde restartet spillet hadde du fått enda mindre FPS enn det du fikk i den videoen. Selv har jeg et 560ti kort men spiller på low for å få stødig 120fps (har 120hz skjerm). Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Men jeg leste i bf3 tråden for en stund siden og der kunne man "locke fpsen" til 60 fps. går det ann eller var det bare når man filmer Lenke til kommentar
Exploder Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Men jeg leste i bf3 tråden for en stund siden og der kunne man "locke fpsen" til 60 fps. går det ann eller var det bare når man filmer Ja det er fullt mulig å låse FPS til hva som helst. Hvis du vil låse til 120: gametime.maxvariablefps 120 (tall mellom 1-999 tror jeg) Det jeg har gjort er å lage en CFG som utfører disse kommandoene i console hver gang spillet startes: render.drawfps 1 render.perfoverlayvisible 0 gametime.maxvariablefps 120 Perforverlayvisible viser deg CPU bruk og annet diverse, men brukte det bare for å finne ut hvor min sweetspot når det gjelder FPS ligger. For eks. hvis du ser at du får masse CPU spikes så vil det gå kraftig utover flyten i spillet, så da gjelder det å finne de beste innstillingene for å forhindre dette. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Edit: Alt over 30 Fps ser bra ut! Spiller uansett på high normalt da.. vel.. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vil nå si at man bør ligge fra 60 fps og over for at det skal være god flyt. Spiller selv på medium og av og til på low for å klare å holde god flyt i BF3 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Er en konsollkommando, husker ikke hva den heter. Det er også mulig å gi en konsollkommando ved oppstart, men jeg husker ikke hvordan dette gjøres heller Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Low er å gå litt for.. lavt. Skal jeg spille ULTRA smooth så er det medium. Til vanlig spiller jeg på high. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Noen som vet hvor høyt jeg kan OC mitt 560Ti? I Asus smartdoctor har jeg muligheten til å overklokke til 1000 Mhz. Lite sannsynelig da Den er på 900Mhz. Hvor mye ville 0.25 gjort på ytelsen? Altså klokke opp til 925.. Må jeg endre Vcore? Er det trygt å gjøre dette i Asus Smartdoctor? Så mange spørsmål Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Noen som vet hvor høyt jeg kan OC mitt 560Ti? I Asus smartdoctor har jeg muligheten til å overklokke til 1000 Mhz. Lite sannsynelig da Den er på 900Mhz. Hvor mye ville 0.25 gjort på ytelsen? Altså klokke opp til 925.. Må jeg endre Vcore? Er det trygt å gjøre dette i Asus Smartdoctor? Så mange spørsmål Flaks er en stor faktor på hvor langt du kommer og om du må øke spenningen. Hvor mye vil det hjelpe? Kommer an på spillet, men noe vil det hjelpe. Det er forresten forskjell på 0.25 GHz og 25 MHz. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Flaks er en stor faktor på hvor langt du kommer og om du må øke spenningen. Joa.. vil det si det er mer risky med GPU enn med CPU klokking? Det er forresten forskjell på 0.25 GHz og 25 MHz. Min feil, skylder på febern... Hvor mye vil det hjelpe? Kommer an på spillet, men noe vil det hjelpe. Bf3.. Hva er forskjellen på 900MhZ OG 925Mhz? Så og si ingenting eller? Edit: Ryddet opp litt.. Endret 12. mars 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå