Rolf Kristensen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Isblå Bildet er fjernet. Beskrivelse: Denne iskulpturen kan nå sees i Drammen før den smelter. Den har innebygget belysning som skifter farger og er plassert utenfor Kunstnernes Hus / Comfort Hotell Union Brygge. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Lekkert Rolf.God komp.Men lurer jo nå på om den står der ennå? Vært mildvær noen dager.... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Takk for det Jan Erik ! Den stod i hverfall der i går kveld, da jeg tok bildet...så skynd deg til Drammen ! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Takk for det Jan Erik ! Den stod i hverfall der i går kveld, da jeg tok bildet...så skynd deg til Drammen ! Da får jeg ta en tur sener i natt når det er litt stille der nede;) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 lekkert veleksponert aftenbilde, må være flot at se på med skiftende belysninger Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Takk for kommentaren Leif Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Stilig motiv. Teknisk bra gjennomført bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg