mistercartman Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Skal bytte hovedkort og prosessor. Har sett på Xp 1600+ og P4 1,6ghz. Noen som har erfaringer med både P4 og XP? Hvem er det lettest å overklokke? Er ikke keen på å lodde noe, men kan tegne opp broer. Noen som har noen tips om hvilket hovedkort jeg burde velge med tanke på overklokking og hvilken prosessor? Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 P4 ville jeg valgt hvertfall uten tvil Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 P4 er jo overdrevent champion på overklokking da men... dessuten hvis du får den opp i 2,5ghz er det jo morro å briefe litt :smile: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hvis du skal spille og "allrounde" så er vel AMD best tenker jeg. Men skal du drive med videoredigering eller foto eller noe sånt, så kjøp P4 da! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Vel, en AMD svir ikke så fælt i pengeboka som en Intel da, men begge har sine + og -. AMD: + VEELDIG grei pris! :smile: + Stort utvalg i hovedkort - XP er ganske vanskelig å låse opp (hvis du ikke har peiling) - krever en del kjøling (kan fort bli støyete :sad: ) - er vel egentlig på vei ut snart, så det er vel ikke det mest fremtidsretta (vel hva er egentlig det innen data :razz: ) Intel: + Kan være så SINNSYKT stillegående! + Greie å klokke opp. + LITE varmeutvikling - PRISEN!!!! Dette er bare det jeg mener da, bare rett meg hvis det er noe dere ikke synes stemmer :razz: Generelt ville jeg nok gått for en AMD XP, men det er fordi jeg ikke har så altfor mye å rutte med. Hvis penger ikke hadde vert et problem hadde jeg nok kjøpt meg en Northwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå