peacee Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei, prøver å få laget en side som jeg kan skrive inn info på men også redigere det som jeg har skrivd tideligere eller slette. noen som kan hjelpe meg å få en knapp på for å redigere tideligere skrevet? bruker HTML koden: <html> <body> Saying: <form><input name=saying size=40></form> <?php $saying = $_GET[saying]; if ($saying == "RESET") { $fh = @fopen("data.txt","w") or die ("Can't open for reset"); } else { $fh = @fopen("data.txt","a") or die ("Can't open for write"); if ($saying) { fputs ($fh,"$saying\n"); } } fclose ($fh); ?> <hr> <?php function webout($value){ print nl2br(htmlentities("$value")); } $sofar = file ("data.txt"); array_walk($sofar,"webout"); ?> </body> </html> Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 HTML koden? Dette er jo PHP i tillegg, er det en php fil du har? Forsåvidt forstår jeg ikke helt hva du vil, ønsker du kun å kunne redigere data.txt via en tekstform? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 ja er php fil. men trodde det var html kode:P når jeg kjører denne filen på nettsiden kan jeg skrive og det blir lagret vil da kunne ha en liten knapp jeg kan redigere det jeg alerede har skrevet. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 her er et bilde av hvordan det ser ut:P bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå