Joachim_F Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Den etterlengtede oppfølgeren kommer til høsten. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fantastisk klar for dette spillet, traileren er helt fantastisk rå. Rå. Det er jo nesten lovende i seg selv, det forrige spillet var jo et oppkomme til gode trailere det også - og spillet var absolutt herlig. Lenke til kommentar
Giske Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så lenge man fremdeles kan slå av den der forferdelige cell-shadingen så skal det kjøpes. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Slå av? Til hva da? Vanlig grafikk? Det første Borderlands hadde vanlig grafikk frem til det egentlig skulle slippes første runde - da innså utviklerne at det ikke så så bra ut, trakk hele sulamitten og gjorde om grafikken til det den er i dag. Jeg syns den er fantastisk, fargerik, fargesterk og veldig pen. Cel-shading har blitt litt mer vanlig den siste tiden, men jeg opplever fortsatt at det er et velkomment avbrekk, særlig på FPS-markedet. The Darkness 2 hadde også veldig fin utnyttelse av denne grafiske stilen. Her er låta i traileren for de som er interessert: http://www.youtube.com/watch?v=pBKlm-RX2zU Endret 22. februar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 GLEDER MEG eneren var artig, tror dette blir noen hakk bedre. Gøy med titler som skiller seg litt ut fra mengden Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 OH MY GAWD!!!!1!!1!1!!!11!oneoneone!!1!!! Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så lenge man fremdeles kan slå av den der forferdelige cell-shadingen så skal det kjøpes. ..... blir som å fjerne de "latterlige" muskelbuntene i GoW, det er jo selve kjennemerket til spillet med den grafikken der! Lenke til kommentar
Dhane Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 For en trailer! Garantert kjøp for min del. Lenke til kommentar
Giske Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så lenge man fremdeles kan slå av den der forferdelige cell-shadingen så skal det kjøpes...... blir som å fjerne de "latterlige" muskelbuntene i GoW, det er jo selve kjennemerket til spillet med den grafikken der! For meg er cell-shading en styggedom. Orker ikke se på det eller spille spill som har det. Heldigvis kunne man skru av det drittet i første spillet så håper det er mulig i denne også. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Aldri sett et eneste bilde av Borderlands uten cellshading, så hvordan ser det ut mener du? Høres meget rart ut. Og å kalle zelda windwaker sin grafikk styggedom er særdeles merkelig. Men du er vel en av de som kun teller piksler 1 Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Noen som har lagt spillet ut på forhåndssalg enda? Lenke til kommentar
haxxor508 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Gleder meg noe heeeelt sykt til dette spillet! 1'eren var noe av det beste jeg har spillt Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eneste som er jævlig nedtur når det kommer til slike spill, er at det er bare 24 timer i døgnet og mesteparten av de er allerede brukt opp på skole/jobb/soving/diverse. Gleder meg noe sykt! Skal definitivt skaffe meg dette, klokka inn veldig mange timer på Borderlands 1 og kommer nok til å få flere på 2'ern. Fantastisk bra spill, særlig når en spiller sammen med andre. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er samd i at cel-shadingen ikkje var noko pen, men dette er jo som kjent ein smakssak. Valmoglegheiter er alltid ein god ting. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Man kunne jo ikkje "skru av grafikken" i Borderlands 1, med mindre noko har gått med hus forbi? Du kunnne skru av ink outlines, då. Endret 23. februar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Giske Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Man kunne jo ikkje "skru av grafikken" i Borderlands 1, med mindre noko har gått med hus forbi? Du kunnne skru av ink outlines, då. Ingen som har sagt noe om å skru av "grafikken"... ved å skru av outlines så skrur du av cel-shading og spillet ser normalt ut. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bare å glede seg Men hvorfor skal så mange trailere i disse dager absolutt ha dubstep? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Personlig synes jeg Borderlands 1 var en skuffelse., kul grafikk, men utover det, lite kjøtt på beina. - Alle missions er kjedlige og ensformige, enten skyt A, eller hent objekt B på et spesifikt sted, uten at det er noe særlig historie bak som motiverer deg heller. - Det eneste man oppnår med missions er ett nytt marginalt annerledes våpen uten særpreg. Jeg gikk lei ganske fort. Men selvfølgelig bra for fansen at det kommer ut en toer. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå