Sloffsy Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Har du tenkt over hvordan du ville reagert hvis det hadde vært noen andre på veien? Hadde nok ikke hoppet ut forran bilen. Mye om og hvis her. Ja det blir mye "om", "og" og "hvis". Skal man sitte å dømme noen for å ha vært å kjørt for fort så blir det fort sånn. Alt er relativt men jeg mener at det var rett at jeg mistet lappen for 6 måneder. Jeg kjørte som en idiot og jeg tok konsekvensene uten å klage og uten å prøve å "unnskylde" meg. Eneste jeg var bekymra for var at jeg måtte kjøre opp på nytt igjen. noe som jeg heldigvis ikke blir nødt til. Lenke til kommentar
Sloffsy Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) åfyttigrisen! Det er så mye moralpoliti på dette forumet at jeg blir dårlig i magen til tider. Det virker som om 90% av brukerene her har "hoppet" over ungdomstiden. Det er ingen som har gjort noe galt, å han stakkaren som har gjort det, han får høre det! Så sant ingen av dere satt på med han da han gjorde SINNSYKE 100 i en 60 sone så kan dere vel egentlig bare klappe igjen. Selv om det var en 60 sone så kan det jo hende at det var en liten strekke med lite avkjørsler der for alt dere vet. Man han ha flere hundre meter med rett strekke uten avkjørsler selv om det er en 60 sone. Så lenge man bruker hodet, så kan man kjøre ganske mye over fartsgrensen de fleste steder, uten om at man skaper farlige situasjoner med andre involvert. Hilsen en som alltid ligger på grensen for førerkort-tap! Ja merker det er mye moralpoliti ute å går, men jeg skjønner hvorfor folk reagerer. Bare litt feil argumentering hær i noen inlegg. Det var faktisk en rettstrekke som er over 2 kilometer lang og godt oversiktlig. Hehe ja det var jo en grunn til at purken fant ut at det var en fin plass å stå på Endret 23. februar 2012 av Sloffsy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Trådstarter har fått svar på det han lurte på. Synsing, klaging og moralsk diskusjon rundt å kjøre i 100 km/t i en 60-sone kan dere ta andre steder.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå