Gjest Slettet+09871231 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 hehe, okei. det har seg sånn at en venninne av meg har hatt sex(og, jepp.. noen av dere kommer selvfølgelig til å tro at det er snakk om meg), og hun lurer nå i ettertid på om hun reagerer på latex-kondomer? hvordan kan hun finne dette ut? :S Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Gå på apoteket. Kjøp latexfrie kondomer, og se om det er noen forskjell. 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Denne tror jeg vi flytter til Seksualitet. Denne tror jeg vi flytter til Helse. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, ta spørsmål o.l. per PM. Endret 23. februar 2012 av Simon Aldra Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Latex-allergi er veldig vanlig. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er vel ikke noe vits i å sjekke det Hvis det er en allergisk reaksjon så går det over etter noen sager, men hvis det forblir så bør du sjekke det, ja... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er vel ikke noe vits i å sjekke det Hvis det er en allergisk reaksjon så går det over etter noen sager, men hvis det forblir så bør du sjekke det, ja... Eh, tror ikke hun har så lyst til å sjekke om venninna si har utslett der nede. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 En kamerat av meg har latexalergi. Få henne til å ta på seg latexhansker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 http://www.kondomeriet.no/produkt/naked-lateksfrie-kondomer-5pk/9774961 Husk glidemiddel... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Har man latexallergi gjelder det ikke bare inni musa, men over hele kroppen. Så det kan lett sjekkes med å ta på latexhansker eller holde noe latex mot huden. En latexkondom f.eks. Er problemet at hun er sår og tørr et par dager er det enten for lite glid, eller så er typen for stor. Endret 24. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+09871231 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 nå har jeg videreformidlet dette til henne, så håper det ordner seg. og tuuuusen takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå