Gå til innhold

kicked by punkbuster (bf3) hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei.

"Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'zidaxe' (for 0 minutes) ... RESTRICTION:"

Står ikke noe mer etter dette...

får ikkje joina ein einaste server, #!"¤!G! :mad:

noen hjelp her i cyber-verden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å laste ned punkbuster og oppdatere den manuelt og deretter restarte pcen og se om det fikser problemet. Det har hjulpet meg og par av mine venner som har fått det problemet. Noen få av dem klarte å fikse det bare av å restarte pcen sin.

Lenke til kommentar

Her er en link til programmet du trenger for manuell oppdatering av pb: http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf3.php

Last ned "For Players Filename: pbsec.htm" til punkbustermappa i origingames/bf3. Resten er relativt selvforklarende. Legg til BF3 i lista, og klikk på update.

Hvis dette ikke virker kan du følge denne: youtube.com/watch?v=b8KTt59OAbU. Stort sett det samme, men litt bedre forklart.

Pass forresten på at punkbuster a og b + battlefield 3 er lagt til som unntak i brannmur og antivirusprogrammet ditt.

Hadde samme problemet selv i starten, og denne metoden fikset det for meg.

Endret av Lonestarr
Lenke til kommentar

Neida, alt av stats osv. ligger på Dice/EA sine servere. Mister ikke noe av det som er på battlelog. Du kan ta vare på battlefield 3 mappa i "mine dokumenter" også, så mister du ikke noe av evt. screenshots/settings heller :thumbup:

Er ikke sikker på om det løser problemet ditt da.. Men det kan være lurt å prøve før du gir opp helt. Følg også med på det offisielle bf3 forumet, her: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/

Er mange med samme problemet.

I værste fall kan du spille på servere uten punkbuster.

Endret av Lonestarr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...