Cuneax Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Klarer å skille mellom ulike brukere. Denne trykkskjermen vet hvem som er hvem Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vell, denne teknologien kan da kanskje også benyttes til å identifisere HVOR du trykker og ikke reagere på hånden som stråler varme inn på skjermen fra kanten til eksempel. Sistnevnte er ett problem med touch telefoner og får displayet til å gå berserk med ett totalt tilfeldig resultat og gjør skriving og scrolling svært irriterende. Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 har jeg aldri merka... hvilken touch telefon er det du sikter til? har iphone 3gs og har aldri merka noe problemer med registrering av hvor jeg trykker. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Har sett flere med samme problemet, jeg har en HTC Desire, men andre touch enheter inkludert iPad har hatt lignende problemer. Eneste utveien er å holde den svært ukomfortabelt slik at alt av hud ligger noen millimetre unna skjermen. Lenke til kommentar
G Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvorfor ser man ikke flere slike touch-skjermer montert i bordformatet i markedet enda? Det hadde jo vært genialt til alt fra brettspill til møterom. Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Løsningen på hvordan man bruker begge hendene er enkel. Jordingskabel Fest en ledning med en liten lenke rundt håndlettet, så er kretsen på plass og man kan bruke begge hender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå