Gå til innhold

Ny side oppe, hva syntes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MISBRUKT: Her er tre av de seks grisene den tidligere politimannen er bøtelagt for å ha skjendet.
:lol:

Grei side dette! fikk meg en latter når jeg leste den artikkelen.

Jeg lurer på hva som surrer rundt i hodet når et voksent menneske står i skogen midt på lyse dagen, forholdsvis naken å beføler GRISER!

Lenke til kommentar

Veldig gusjegrønn farge, men pen og oversiktlig layout.

Ikke verdens største designprestasjoner, men det er jo ikke det man ser etter når man skal lage en nyhetsside/portal for folk flest.

Vet ike om jeg likte logoen helt - den fikk kanskje litt "personlig hjemmeside" preg. Kanskje bare meg.

Konklusjon, joda - hadde jeg bodd i nærheten så kunne jeg godt brukt denne siden

Lenke til kommentar

- "Forventet et objekt på linje 35, tegn 1."

- Sleve skrifta i logoen kunne trengt litt anti-aliasing.

- Hva i alle dager skal jeg med å vite navnet på browseren min?? :wink:

- Fælt så opptatt av copyrights dere er da! :wink: Synes ikke det trenger å stå midt på siden med bold skrift at innholdet er copyrighted til dere. Hvis du skal ha noe copyrights-info kan du enten sette av en side til det, eller legge det helt neders, er min mening... :)

- Liker ikke den rullende teksten, jeg...

Hadde det vært min side ville jeg også ha midtstilt den, men det er vel en smakssak.. :wink:

Lenke til kommentar

Må nok slakte deg litt. Den siden der var ikke helt min smak. Eneste jeg så som var greit var svart tekst på hvit bakgrunn, og en del bruk av bilder i 'nyhetene'. Du burde spandere på deg selv et skikkelig domene, ikke et .tk. Det blir oppfattet som litt useriøst med en gang. Enkelte av linkene på siden fungerte ikke. Logoen på toppen er grei, men fargene på siden ellers var ikke delikate. Mye unødig mellomrom eller plassbruk. Prøv å få teksten litt lengre vekk fra rammene :wink:

Lenke til kommentar

Høhø, det copyright-greiene husker jeg vi likte å legge inn i ALLE programmene vi lagde i datatimene av en eller annen grunn. Selv om alle de andre lagde klin like programmer.."Copyright Bitex!!!"..helst så det ble printa på skjermen også. Man følte seg liksom mere proff da.

Var tilogmed noen som oversatte Copyright til "kopirett" og brukte det ordet istedet.

Lenke til kommentar
Hadde det vært min side ville jeg også ha midtstilt den, men det er vel en smakssak.. :wink:

Er ikke helt enig med deg der. Ikke mange "proffe" sider som er midtstilte.

Ser snertent ut på sider som din, men type myskien.tk blir litt ekstra tynne og lange av det. Skal man ha luft på begge sider så bør man og ha luft over og under heter det seg. Rent designmessig så er det greit å ha så få kanter som mulig med mindre man prøver å framheve spesielle design-egenskaper.

Siden din ville sett helt fjern ut hvis den ikke var midtstilt, og jeg tror igrunn denne ville vært like ille hvis den var det

Lenke til kommentar

Enig med mikka. Den "din browser"-greia blir litt flåsete. Ser ut som dere ikke har nok materiale til å fylle en nettside.

En annen ting jeg ikke likte var klokka. Hvorfor i alle dager er den i et tekstfelt? Nei nei nei. Det blir feil.

Likte egentlig fargene litt. Ganske freshe. Men du bør fikse litt marg til venstre.

Bare en ting til. I dette copyright-hel*etet. deres... Har dere egentlig copyright på bildet fra vg??? :D

Lenke til kommentar
Den "din browser"-greia blir litt flåsete.

Spesielt når den baserer seg på User-Agent informasjonen browseren sender ut, og viser at min browser er Internet explorer, når jeg kjører Opera som er satt til å identifisere seg som MSIE6.

Men folk vet vel egentlig hvilken browser de bruker? :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...