Cuneax Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Gjør fjernsynet til en Smart TV. Philips lanserer TV-boks Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hva er poenget med den ufyselige formen? Samme gjelder Boxee Box, som det ser ut som om denne har hermet etter. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 og inneholder i tillegg innebygd WiFi slik at du kan streame video, bilder og musikk fra det trådløse hjemmenettverket til TV-en. Hvis denne fungerer bra så kan det bli kjøp her i gården. Mye penere enn å ha en PC med HDMI i nærheten. Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 og inneholder i tillegg innebygd WiFi slik at du kan streame video, bilder og musikk fra det trådløse hjemmenettverket til TV-en.Hvis denne fungerer bra så kan det bli kjøp her i gården. Mye penere enn å ha en PC med HDMI i nærheten. Eventuelt Ubuntu for Android: 1 Lenke til kommentar
Narmenel Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hmm, full HD hadde vært no, men får klare meg med AppleTv med xmbc litt til trur jeg' Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Kan man installere xbmc på denne og ha alle filene lagret et annet sted i huset? eks 4TB på pcen min i kjelleren, og når jeg vil se på film i stuen skrur jeg på denne, henter inn filene via hjemmegruppen og spiller av via xbmc på boksen? Eller bør jeg streame innholdet fra PCen til boksen? Har ikke så mye greie på dette :/ Er det skjermkort / prosessor på PCen eller i boksen som belastes? Vil boksen klare f.eks. skinnet transparent? Lenke til kommentar
Fabricius Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Her er produktarket fra Philips: http://download.p4c.philips.com/files/h/hmp2000_05/hmp2000_05_pss_eng.pdf Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Legg til litt mer og kjøp denne: http://www.prisjakt.no/product.php?p=947484 Spiller alt, også 3D og BD iso. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Hahaha Philips, velkommen etter. Dette er jo en blodkopi av D-Link Boxee, både i funksjon og utseende! Edit: Boxee har også wifi... Endret 23. februar 2012 av oceana Lenke til kommentar
durabit Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hahaha Philips, velkommen etter. Dette er jo en blodkopi av D-Link Boxee, både i funksjon og utseende! Edit: Boxee har også wifi... Vil tro Boxee er en del bedre, 3x prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå