Onkel Kompost Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jeg har brukt litt forskjellige typer tastatur, og kommer nok mest sannsynlig til å gå for et Mitsumi tastatur siden det har fått mye skryt fra folk jeg kjenner. Men jeg har og lyst på et tastatur av den skikkelig gode gamle turen, et av disse som faktisk er neste umulig å herpe ved bruk. De fleste tastatur har såvidt jeg forstår en slags gummimatte som tastene slår ned på, eller dvs ikke gummimatte men gummiringer på bunnen av der tastene slår ned? Etter å ha lest på www.dansdata.com og kommet over dette reviewet http://www.dansdata.com/ibmkeyboard.htm så har jeg lyst på et sånt som dette, som det er umulig å skrive stille på, og det som egentlig er spm mitt er det om det finnes muligheter for å finne noen slike på noen norske nettbutikker? Eller om dere har tips om noen som har noen slike? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Oppdatering (og bumping). JEg skrev feil ang tastatur, det er ikke scissors type knapper jeg skal ha, disse er visst stillere enn vanlig, men snarere et sånn "buckling spring" tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå