shavino Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei Jeg har sittet og tenkt litt på denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10481 Skal kun brukes til spill, som vil si mw3/bf3 osv. Støtter denne pcen spillene og er det verdt for pengene? Hvis noen av dere vet om en bedre pg billigere til samme pris, eller evt. en billigere plan vær snill og del vil ikke brenne mer enn 7 000 kr! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det vil stort sett aldri lønne seg å kjøpe ferdigmonterte PCer. Du får nok et bra oppsett med en quad eller hexa-core AMD-prosessor, mer og raskere minne, samt bedre grafikk-kort, til den prisen komplett skal ha for det rælet der. Lenke til kommentar
shavino Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Det vil stort sett aldri lønne seg å kjøpe ferdigmonterte PCer. Du får nok et bra oppsett med en quad eller hexa-core AMD-prosessor, mer og raskere minne, samt bedre grafikk-kort, til den prisen komplett skal ha for det rælet der. Jeg ser hva du mener, men saken er at jeg klarer ikke å montere selv, heller kjenner jeg ikke noen som kan noe om dette. Har du noen forslag hva jeg evt. kan gjøre? Lenke til kommentar
Peez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hei. Jeg viste ingenting om å selvbygge pc.. Etter å lest og sett på videoer, spurt på forumer etc.. har jeg skjønt mye og er klar til å bygge min første pc! Ta deg litt tid, gi deg selv 2-7 dager og undersøk og se på videoer på hvordan man bygger pc. Det er enkelt. (Sånn har jeg forstått det! Du kan få en dobbelt så bedre pc hvis du bygger selv fremfor ferdigbygd. Du kan se på disse: Lykke til! EDIT: Skjønner ikke hva han "Paul" driver med etter 14:00 og helt til han bytter kjøler... så bare driver han og gjør alt så rart frem til 14:00 skjønnr jeg, så plutselig bytter han no greier.. noen som kan forklare meg det? (nummer 2 video) Endret 22. februar 2012 av Peez Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 ^ Han sjekker bare at prosessoren, minnet og skjermkortet er montert riktig. Det er ikke nødvendig å gjøre dette når du bygger selv, men kan være kjekt når man f.eks feilsøker minnemoduler. ASUS har noe som kalles Q-connect. Den gjør montering av de små kontaktene som går fra start- og reset-knappene, samt harddiskaktivitetslampen i kabinettet lettere å montere på hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå