Gå til innhold

Trenger hjelp ved kjøp av NY PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil stort sett aldri lønne seg å kjøpe ferdigmonterte PCer. Du får nok et bra oppsett med en quad eller hexa-core AMD-prosessor, mer og raskere minne, samt bedre grafikk-kort, til den prisen komplett skal ha for det rælet der.

Jeg ser hva du mener, men saken er at jeg klarer ikke å montere selv, heller kjenner jeg ikke noen som kan noe om dette. Har du noen forslag hva jeg evt. kan gjøre?

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg viste ingenting om å selvbygge pc..

Etter å lest og sett på videoer, spurt på forumer etc.. har jeg skjønt mye og er klar til å bygge min første pc! :)

Ta deg litt tid, gi deg selv 2-7 dager og undersøk og se på videoer på hvordan man bygger pc.

Det er enkelt. (Sånn har jeg forstått det! :)

Du kan få en dobbelt så bedre pc hvis du bygger selv fremfor ferdigbygd.

Du kan se på disse:

Lykke til!

EDIT:

Skjønner ikke hva han "Paul" driver med etter 14:00 og helt til han bytter kjøler...

så bare driver han og gjør alt så rart :p

frem til 14:00 skjønnr jeg, så plutselig bytter han no greier..

noen som kan forklare meg det?

(nummer 2 video)

Endret av Peez
Lenke til kommentar

^ Han sjekker bare at prosessoren, minnet og skjermkortet er montert riktig. Det er ikke nødvendig å gjøre dette når du bygger selv, men kan være kjekt når man f.eks feilsøker minnemoduler.

ASUS har noe som kalles Q-connect. Den gjør montering av de små kontaktene som går fra start- og reset-knappene, samt harddiskaktivitetslampen i kabinettet lettere å montere på hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...