G27 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kort fortalt mistet jeg beherskelsen når jeg spilte fifa 12 og moste kontrolleren i bordet, så nå er den en stor åpning mellom "dekslene". Altså overdelen og underdelen. Jeg må inn å se hvorfor jeg ikke kan lukke den igjen. Er det noe jeg bør være obs på? Eller er det bare å skru ut skruene og ta dekslene fra hverandre? Kontrolleren fungerer, men ser jo ikke så veldig bra ut med en stor åpning i seg. PS: Te helvete med Real Madrid!!! Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Uten å vite direkte, antar jeg det sitter en chip i midten, pass på å ikke få den ut av gjenge. Ellers, kjøp ekstra kontroller så du har å cræsje Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg fant en liten videosnutt på youtube som viste hvordan jeg skulle gjøre det. Var ganske enkelt. Var dessverre et lite feste som var knekt, men det sitter godt nok vil jeg tro. Har ikke fått sjekket vibrasjon osv, men håper alt fungerer. Jeg angrer alltid etterpå.... Har gått for mange headset, tastatur, PS1 kontrollere, xbox kontrollere..... Glad jeg ikke tok helt knekken på denne ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå