Xtra Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heisann! Det jeg lurer på er om dere tror det er mulig å få solgt en Asus N51VF(15,6") med disse spesifikasjonene: Intel Core2 Duo CPU T5900 @ 2.20GHz 4 GB RAM (DDR2 800 MHz SDRAM) 500 GB HDD (5400 RPM) NVIDIA GeForce GT 130M Ca 3 kilo men noe bulkete i formen. Jeg lurer på dette fordi jeg vurderer å kjøpe meg en Samsung 7-serie laptop men pga den relativt høye prisen hadde det vært greit om det var mulig å dekke inn noe av det jeg bruker. Eneste reduksjon i kvalitet siden jeg fikk den er at venstre "knapp" er ganske bra treg og naturligvis reduksjon i batterikapasitet. Når det kommer til batteriet så sier CPUID at "Designated Capacity" er på 52800 mWh men at "Full Charge Capacity" er 30360 mWh og at "wear level" er 43%. Altså at kapasiteten på batteriet er redusert med 43%. Hva tenker dere, er dette mulig å selge eller helt håpløst? Jeg forventer ikke mye men er ute etter noen andres vurdering på dette. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hva tenker dere, er dette mulig å selge eller helt håpløst? Er rimelig håpløst dessverre. Du kan jo alltids prøve deg på 500,- men tror du vil få mer glede av å gi den bort til noen i familien eller en venn Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Ok, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå