Nabo`n Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har nå kjøpt meg en sub til bil. Og den er på 4 kanaler når jeg skal bruk den som 3 kanaler må jeg bruke 2 fonokabler til cdspilleren :o Og hva er brokoble Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 øh. Feil post? www.bilforumet.net <-- passer faktisk bedre der.. :o Eller forum.overklokking.no --> off topic --> annet Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 2 phono kabler til cdspiller: kommer an på forsterkeren din. Jeg har en som har 4 kanaler, men vha en liten bryter kan jeg stille at alle signalene kommer fra èn inngang. Kan du ikke gjøre dette - bør du enten bruke 2 phonokabler - eller en signalsplitter som "parallellkobler" de to (4) signal- inngangene på forsterkeren din. ("rear" og "front"). Kan du ikke stille ned til 3 kanaler på forsterkeren (egen knapp) og brokoble - eller det ikke finnes noen tegninger over brokoblinga på forsterkeren "rear speakers" - skal du koble SUB på + fra "left rear speaker", og - fra "right rear speaker" (evt motsatt) NB: dette kan skade noen forsterkere. Skader kan også oppstå ved evt parallellkoblinger av høytalere (minker motstander og øker strømmen) Sjekk manualen til din sub - det pleier å stå mye bra i de ..Du kan jo også spørre de du/dere kjøpte forsterkeren fra... Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 øh. Feil post? www.bilforumet.net <-- passer faktisk bedre der.. :o Eller forum.overklokking.no --> off topic --> annet oups - du har rett Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 øh. Feil post? www.bilforumet.net <-- passer faktisk bedre der.. :o Eller forum.overklokking.no --> off topic --> annet oups - du har rett Jeg klødde i fingran til å prøve den varsle mod knappen, men det jor jeg ikke.. Har jo feilposta før jeg å da. Lenke til kommentar
Nabo`n Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Vet det er feil post men fikk jo svar og takker for det. Virker som f.... no Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Vet det er feil post men fikk jo svar og takker for det. Virker som f.... no Kjekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå