AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg har en kjip problemstilling. Bor i en liten bygd med et par tusen innbyggere, alle kjenner alle. Har bodd store deler av livet her, men har i det senere tid sklidd ut av den normale gjenge, og gjort ufattelig tåpelige og dumme ting i fylla. Som litt tyveri, og bilkjøring. Jeg har ordnet opp for meg så det er sagt! Men spørsmålet mitt er jo, vil man engang bli tilgitt? Er i starten av tjueårene, og føler ikke at jeg blir tilgitt og godtatt igjen, siden jeg alltid får høre, du gjør det og det. Er jo snill som en fugl uten alkohol, derfor drikker jeg ikke mer, for å skåne meg og min familie. Har flyttet ut av bygda, fått jobb og det der. Men ønsker jo å komme tilbake til hjembygda engang, og leve et normalt liv. Uten at jeg skal gå i detaljer, har jeg ufattelig mye saker på meg. Massevis av tulleting, tyverier, bilkjøring osv. føler at jeg går igjen i hver eneste avis sak. Poenget med denne tråden var ikke for å høre hvor dum og dette skulle jeg tenkt på, poenget er kan man tilgi en person son meg, over tid, hvis man får seg jobb og ikke gjør noe mer? Føler det er et problem for meg hos de unge. Jeg vet jeg har vært en idiot, og burde visst bedre, men den gang ei. Jeg står for det jeg har gjort, og har ordnet opp med samfunnet/påtalemyndigheten, men saken er lokalbefolkningen her :| Takk for seriøse svar!!! Postet av anonym: d9bf0dc0161cd7aeeeb97d1c7875f3e5 Postet av anonym: 0d9abeb4c0117a8c72ac6c18764096f5 Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Ja det er så absolutt mulig. For meg så høres det ut som du er i ferd med å bli voksen. Er sikkert andre som ser det også etter hvert. Endret 21. februar 2012 av flowerpot Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er i starten av tjueårene, og føler ikke at jeg blir tilgitt og godtatt igjen, siden jeg alltid får høre, du gjør det og det. Hvis du er i starten av tjueårene, kan det ikke være mange år siden du holdt på med disse tingene. Men det dukker sikkert opp noen unge rabagaster som er verre enn deg... som vil gjøre at du får mindre negativ oppmerksomhet med tida. Og forhåpentligvis mer positiv. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lokalbefolkningen kommer du aldri til å få på din side igjen likevel, de vil alltid se på deg med samme øyne. mitt råd, flytt til en større by og etabler deg, start på nytt. legg den sladrebygda bak deg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Har alltid hatt lyst å flytte langt bort, hvor jeg kan starte på nytt, uten at jeg må føle at den man møter på tenker noe om meg. Kjedelig, selvforskyldt, men jeg hadde da håpet på at det skulle forsvinne, mye ligger inni hodet mitt, kanskje ikke folk prater så mye som jeg tror. Saken er at i denne bygda har arvet gard, som jeg ønsker å drive framover. Men at man kan henholdsvis komme tilbake etter noen år og kanskje man får respekt. Har jo alltid tenkt at det å trene seg stor kan hjelpe, men føler at det i hodet mitt står større. Føler ikke meg respektfull nok for å være der. Lett å bare skyve alt under teppet, og forlate stedet. Postet av anonym: ae81aae4b096f0fa390db75527ca9a98 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ja hvis du har innsett at du har gjort noe dumt og bestemt at du ikke skal gjøre noe med det så er det tilgitt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hvis du forandrer atferdsmønsteret ditt, vil folk sannsynligvis glemme de gamle dumme tingene etter hvert og heller tenke på den nye personen du er blitt. Men er først uhellet ute igjen en dag, så er ryet ditt mer sårbart enn andres. 1 Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Flytt fra bygda. De er de verste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå