AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 jeg må gå ned 10kg de neste ukene. jeg veier ca 108kg og er ca 194cm jeg trener ikke, og tilbringer mesteparten av dagen min på ræva forran pc'n. hva er kjappeste veien som ikke er veldig helseskadelig? Postet av anonym: fd39e5f272002408c1f42b5187292164 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Spis mindre og begynn å trene. Det finnes ingen enkle snarveier. Og hold deg for guds skyld unna lurendreiere som prøver å prakke på deg "afrikansk mango", "Japansk whatchacallit" og annet dilldall. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 jeg kunne gjort det vist jeg faktisk hadde tid til det, men det har jeg ikke. Postet av anonym: fd39e5f272002408c1f42b5187292164 Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er egentlig eneste måten.. Du stresser bare kroppen med evetuelle slankekurer. På sikt kan det da bli vanskeligere å gå ned og nå dit man vil med treningen. Du kan faktisk gå ned mye med riktig styrketrening og kondisjon. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Det er egentlig eneste måten.. Du stresser bare kroppen med evetuelle slankekurer. På sikt kan det da bli vanskeligere å gå ned og nå dit man vil med treningen. Du kan faktisk gå ned mye med riktig styrketrening og kondisjon. vel. kan noen da si hva jeg skal gjøre? hva er riktig styrke og kondisjons trening da? kan nesten se ut som om sulting er en ok metode for og oppnå deg jeg prøver på. Postet av anonym: fd39e5f272002408c1f42b5187292164 Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sulting er absolutt eit av de dårlige alternativene. Så det bør du absolutt holde deg unna. Formelen for fungerer for meg er å spise hver 3-4 time gjennom dagen, gå ein tur ein hver kveld uansett vær, og samtidig tar eg ein treningsøkt 3 dager i uken på studio før eg går på jobb om morgen for å få det ekstra lille kicket. så du må egentlig bare ta tiden til hjelp. men det er fint mulig å gå ned 10 kg på noen uker men det er også mulig å legge på deg disse 10 kilo på noen uker og. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Går tur hver dag, en om morgningen og en om kvelden Endret 22. februar 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Trening og sunn mat er nok det beste Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Eneste måten og klare dette på er og slutte og spise, til du har gått ned 15-17 kg. så når du begynner og spise igjen går du fort opp 5-7kg og dermed vill du ha mistet KG antall du er ute etter. Mye av dette vill være muskler og noe fett. Konsekvenser av dette kan vare MYE, men er fler eksempler på at folk har overlevd dette. En ting du kan gjøre er og drikke 2-3L vann og få i deg kunstige vitaminer og mineraler. og krysee fingrene på at organene dine ikke svikter Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det finnes ingen snarvei uten risiko. Du sier ingenting om hvorfor du skal gå ned akkurat 10 kg på noen uker. Men formelen for vekttap er faktisk veldig enkel: antall kalorier inn må være mindre enn antall kalorier du bruker. Altså, du må bruke flere kalorier enn du får i deg. En måte å gjøre dette på er å spise slik at du får i deg færre kalorier. En annen måte er å øke aktivitetsnivået så du bruker flere kalorier. Eller det aller beste, en kombinasjon. Eg har og et stramt tidsskjema og begynte nytt liv i november 2011. Eg har ikke fokusert mye på vekt, men fokusert mye på jevnt og høyt aktivitetsnivå, samt kutte ut de værste matfellene(som å handle daglig og spise seg overmett, og mye snop). Det fungerer veldig bra, men vektmessig så har eg kun gått ned ca 7kg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Les noen av de siste sidene i den store treningstråden, der var det noen som hadde regnet ut ca. hvor mye kaloriunderskudd man måtte ha for å gå ned 10 kg. på en mnd. hvis ikke jeg husker feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå