Gå til innhold

Stero for 6000? HJELP!

LVS

Anbefalte innlegg

Dette blei fort for vanskeligt for meg, i starten tenkte eg på carwin vega, men da trengte eg så god forsterk så har derfor gått over til tankten om Yamaha NS-555 + forsterker kan bli bra :)

Trenger hjelp til å finne noko bra som kan passe fint på eit lite gutterom. Liker helst mykje bass, men då må man vel som regel ha med ekstra sub?

Tar lett i mot råd og tips og hint, kan så og sei ingenting innenfor dette emnet. Er det foresten nokon som vet om dynavox ms-2626 er nokre bra høytalerar?

Mvh LVS :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blei fort for vanskeligt for meg, i starten tenkte eg på carwin vega, men da trengte eg så god forsterk så har derfor gått over til tankten om Yamaha NS-555 + forsterker kan bli bra :)

Trenger hjelp til å finne noko bra som kan passe fint på eit lite gutterom. Liker helst mykje bass, men då må man vel som regel ha med ekstra sub?

Tar lett i mot råd og tips og hint, kan så og sei ingenting innenfor dette emnet. Er det foresten nokon som vet om dynavox ms-2626 er nokre bra høytalerar?

Mvh LVS :)

Til et gutterom så anbefaler jeg stativhøytalere. Jeg vet at denne fra Cerwin Vega XLS med denne Denonen er en meget god match for et gutterom med masser av bass.

Cerwin Vega XLS

Denon

Ellers har jo surrond.no mye fint også

Dynavoice M65 Challenger

Jeg tenkte Yamaha forsterker på samme nettside, men siden jeg har hatt denne høytaleren selv så vet jeg at det ikke passer så bra. Forsøk heller med en Denon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...