Hansen83 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hva kan jeg bruke her? Hørte om noe som hørte Iso magic.. Funker det? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Bruker Virtual Clone Drive. Har prøvd flere forskjellige (bl.a Daemon Tools og Iso Magic), men liker dette best. Veldig lett å bruke. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Ok. Har et program som en kompis sier jeg bør installere via virtuelt CD-rom. Er det bare å legge inn programmet og åpne filene i det? Har filene på en ekstern disk. Er programmet gratis forresten? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er gratis ja Etter du har installert det får du opp ikon (ser ut som en CD tror jeg) nede til høyre med klokken osv. Høyreklikk på CDen, velg mount/monter og finn fram ISO-filen også starter installasjonen som om du skulle hatt en CD. Har ikke programmet installert atm så det er ikke sikkert instruksene ble helt nøyaktige. Men det skal være noen lunde korrekt Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Det er gratis ja Etter du har installert det får du opp ikon (ser ut som en CD tror jeg) nede til høyre med klokken osv. Høyreklikk på CDen, velg mount/monter og finn fram ISO-filen også starter installasjonen som om du skulle hatt en CD. Har ikke programmet installert atm så det er ikke sikkert instruksene ble helt nøyaktige. Men det skal være noen lunde korrekt Takker. Skal jeg bruke Clone DVD eller Clone CD? http://www.slysoft.com/en/download.html Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Virtual Clone Drive. Nederst på listen. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg bruker WinCDEmu, gratis og opensource. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg bruker WinCDEmu, gratis og opensource. Ok. Er disse programmene kompliserte å bruke? Er vel bare å åpne filene og så kjøre som vanlig installasjonsprosess? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 WinCDEmu er så enkelt at du bare trenger å høyreklikke på iso fil og "Velg stasjonsbokstav & montér" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå