LVS Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hei Eg er på jakt etter 2 gulvstående høytalerer + 1 forsterker for ca 6000 da jeg var innom ein butikk fekk eg følgene tilbud: Dynavax ms-2626: 3990kr Dynavax effektsforsterker: 2495 kr Dette meine selgaren var eit kjempe kjøp, sjølv står eg skeptisk sidan eg aldri har høyrt om d, og han viste det for meg og eg blei nesten overbevist om å kjøpe, men fant ut at eg heller skulle vente litt og skrive her først! Eit alternativ kan vera Yamaha NS-555 og da kanskje med ein god forsterker? Forslag? Mvh LVS Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Dynavoice tenker jeg? Ikke dynavax? Kjenner ikke mer til det, men det er nå hva jeg tenker på. Hvor har du vært hen egentlig? Surround.no har ofte gode priserpå dynavoice. Lenke til kommentar
LVS Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Butikken heter Maxwell Hi Fi og selgeren var veldig spesiell. Trur ikkje dette er noko stor kjede. Den er i Stavanger i nærheten av HiFi Klubben viss nokon skulle være kjente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå