settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Mannlige kjønnsorganer er som religion, hold dem for deg selv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ikke hvis du liker kjøtt av ditt eget kjønn. Homser dig that. Ikke det at jeg er homse, riktignok. Bare sier det. Haaaaannngggggg Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Lest den ett eller annet sted her på forumet, følte den passa inn. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ikke det at jeg er homse, riktignok. Bare sier det. Haaaaannngggggg Sure... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvis jeg sender deg en privat melding med bilde av mitt kjønnsorgan, blir du da sint, skuffet, oppgitt eller tent? Det hadde vært pinlig og du burde ikke forvente noe svar. I all verden. Her foreslår jeg å sende et bilde av min egen slimkaster, min pulserende manndom, roten til selve LIVET, og jeg blir møtt med et slikt banalt og direkte spydig svar? Hør nå her, uten penisen hadde ikke du eksistert, og du ønsker vel å se bilder av ditt livs opphav? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Sure... Har lekt litt med tanken av og til. Endret 22. februar 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 I all verden. Her foreslår jeg å sende et bilde av min egen slimkaster, min pulserende manndom, roten til selve LIVET, og jeg blir møtt med et slikt banalt og direkte spydig svar? Hør nå her, uten penisen hadde ikke du eksistert, og du ønsker vel å se bilder av ditt livs opphav? For all del kjære deg, send i vei. Sier bare hvordan jeg hadde reagert. Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Nå ble brått ida borte? E: nå var jeg for treg, legger meg nå jeg. God natt til alle på forumet. Endret 22. februar 2012 av settings Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Har lekt litt med tanken av og til. Klart det. Om du ser en film med Brad Pitt, så er det vanskelig å ikke bruke et par sekunder på å tenke over hvordan det hadde vært... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Dette blir nesten litt for dumt. I'm out! 3 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Neida, er her enda! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Snip Hva tenker du nå? "Hva i all verden tenkte jeg på? Introdusere meg som en atten år gammel jente på et forum fullt av hormonelle tenåringer, og perverse menn. Flotters, her ønsker jeg å ha et morsomt forum å henge på, og alt noen bryr seg om er at jeg har pupper." Eller, "herlig, masse oppmerksomhet, og jeg er i midten! Lets have some fun." Btw, du hadde meg på "rir et par ganger i uken". 4 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Snakk om å være oppmerksomhets syk ts.. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Hva tenker du nå? "Hva i all verden tenkte jeg på? Introdusere meg som en atten år gammel jente på et forum fullt av hormonelle tenåringer, og perverse menn. Flotters, her ønsker jeg å ha et morsomt forum å henge på, og alt noen bryr seg om er at jeg har pupper." Eller, "herlig, masse oppmerksomhet, og jeg er i midten! Lets have some fun." Btw, du hadde meg på "rir et par ganger i uken". Skal jeg være helt ærlig, tenkte jeg teksten skulle provosere. Noe den tydeligvis har gjort. Rir en stor svarting med navn Nairo, hvis du var ute etter detaljer. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Neida, er her enda! Føl deg ikke truffet av spydige kommentarer rettet mot deg, jeg ønsker å informere deg, ikke beskytte. Du virker grei og hyggelig å ha med å gjøre, og profilbildet er ikke tatt i betraktning i mine vurderinger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Rir en stor svarting med navn Nairo, hvis du var ute etter detaljer. Dette begynner å bli interessant. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Nairo er en hest. Jeg stelte hester før Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Snakk om å være oppmerksomhets syk ts.. Jelly brah? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå