Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei dere, glemte å nevne at jeg er veldig overvektig. Har fem katter. Digger Justin Bierber og Hanna Montana. Har regulering, men det syns gutter er fint. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Ser dette bra ut? Nei, men det er fordi du skriver det. Du er stygg da, takket være din oppvekst i Norges slum. Hei dere, glemte å nevne at jeg er veldig overvektig. Har fem katter. Digger Justin Bierber og Hanna Montana. Har regulering, men det syns gutter er fint. Først nå tenner jeg Endret 22. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 vorfor ble det plutselig så stille i tråden? Tror enten at de gikk å la seg, eller at de ble lei av å trolle. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Du er stygg da, takket være din oppvekst i Norges slum. Hvorfor sårer du meg hele tiden? Du vet ikke hvor vondt jeg får i hjertet av at du sier sånn til meg. Hvorfor vil du meg alt vondt? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg er bare misunnelig for at jeg aldri fikk sjansen til å vokse opp der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei dere, glemte å nevne at jeg er veldig overvektig. Har fem katter. Digger Justin Bierber og Hanna Montana. Har regulering, men det syns gutter er fint. I see what you did there. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 pic Du hentet bildet fra FunnyJunk? vi kan offisielt ikke være venner. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) vorfor ble det plutselig så stille i tråden? Tror enten at de gikk å la seg, eller at de ble lei av å trolle. Nå dummer du meg ut! Jeg liker å skrive rett og du tar vekk " H " i hvorfor!? Edit: Sånn just incase du tok det på alvor. Neida, jeg bare tuller Endret 22. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 vorfor ble det plutselig så stille i tråden? Tror enten at de gikk å la seg, eller at de ble lei av å trolle. Nå dummer du meg ut! Jeg liker å skrive rett og du tar vekk " H " i hvorfor!? Honest mistake, zarwy! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ei jente kommer inn på forumet, og gutta går nuts. Ikke noe nytt med andre ord... Uansett, velkommen skal du være, ta en tur inn i forumkafeen, mye greie folk å preike med der. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jeg visste at du synes jeg er grei, glad i deg pusekatt! Jeg går ikke nuts bare fordi det kommer ei av det motsatte kjønn her. Dere er så skitne alle andre. Endret 22. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Ei jente kommer inn på forumet, og gutta går nuts. Ikke noe nytt med andre ord... Uansett, velkommen skal du være, ta en tur inn i forumkafeen, mye greie folk å preike med der. Er ikke akkurat så mye annet å gjøre 02:50... Endret 22. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 pic Du hentet bildet fra FunnyJunk? vi kan offisielt ikke være venner. U-offisielt da? bare tok sli's signatur på ordet og googlet "nothing to do here" trykka på random bilde. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er ikke akkurat så mye annet å gjøre 02:50... 02:50 eller ikke, jeg har vært på dette forumet lenge nok til å se at gutta får testosteronnivået i taket med en gang en person sier at de har mus og pupper. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvis jeg sender deg en privat melding med bilde av mitt kjønnsorgan, blir du da sint, skuffet, oppgitt eller tent? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 U-offisielt da? bare tok sli's signatur på ordet og googlet "nothing to do here" trykka på random bilde. Men da så! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vær forsiktig, PST lusker rundt på forumet av og til og plukker opp uanstendig oppførsel. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Hvis jeg sender deg en privat melding med bilde av mitt kjønnsorgan, blir du da sint, skuffet, oppgitt eller tent? Det hadde vært pinlig og du burde ikke forvente noe svar. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er ikke akkurat så mye annet å gjøre 02:50... 02:50 eller ikke, jeg har vært på dette forumet lenge nok til å se at gutta får testosteronnivået i taket med en gang en person sier at de har mus og pupper. Om en person hadde sagt at de har mus ville jeg gjerne spurt om bilde, for jeg hadde ei mus før men den døde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå