LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Skal ikke jeg få litt creds for å ha ruset dems sjel til å forville seg inn her? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 luktet godt helt til du kom her. Du mener hit, Indenderer dessuten ikke å dra med det første. This is gonna be awkward. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Du mener hit, Indenderer dessuten ikke å dra med det første. This is gonna be awkward. Hah! Jeg liker deg allerede. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fuck you, woman. Du får holde deg til kvinneguiden og calculator.com! Herrejesus. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Slapp av Lithium, vi blir nok venner til sist! Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vær glad jeg ikke skriver på den motbydelige dialekten min, som de fleste på min alder gjør. Tusen takk, dere er nok ikke kvitt meg så lett. Tromsdialekt er jo så sexy! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er ikke sjelene våres allerede venner, men vi dødelige har ikke god nok kontakt enda? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 "Introduser deg selv" på 6 sider gir en 110% sannsynlighet at dette er ei pen jente som får gutta til å hoppe rundt i stolen sin av glede og lyst. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) voff voff Endret 22. februar 2012 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vær glad jeg ikke skriver på den motbydelige dialekten min, som de fleste på min alder gjør. Tusen takk, dere er nok ikke kvitt meg så lett. Tromsdialekt er jo så sexy! ikke skriftlig, men muntlig Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Morsomt det, med en gang en jente kommer inn å sier at hun er sexy og spiller minecraft så får hun 6 sider i tråden hennes, haha! Anyways, velkommen til Diskusjon.no Endret 22. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Slapp av Lithium, vi blir nok venner til sist! Jeg tror ikke det er det du vil... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg ville bare introdusere henne til naturen. What's the problem? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Tromsdialekt er jo så sexy! Se for deg at du ser ei JÆVLIG fin dame på byen, sånn typ helt perfekt. Du danser med henne også går dere til bardisken, så legger i vei på den bredeste troms-dialekta du kan tenke deg. Det min venn, er langt ifra sexy. Hadde jeg fått velge selv ville jeg snakket britisk. "Introduser deg selv" på 6 sider gir en 110% sannsynlighet at dette er ei pen jente som får gutta til å hoppe rundt i stolen sin av glede og lyst. Offisielt dagens! Morsomt det, med en gang en jente kommer inn å sier at hun er sexy og spiller minecraft så får hun 6 sider i tråden hennes, haha! Anyways, velkommen til Diskusjon.no Har aldri beskrevet megselv som sexy, men takktakk! Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tromsdialekt er jo så sexy! Se for deg at du ser ei JÆVLIG fin dame på byen, sånn typ helt perfekt. Du danser med henne også går dere til bardisken, så legger i vei på den bredeste troms-dialekta du kan tenke deg. Det min venn, er langt ifra sexy. Hadde jeg fått velge selv ville jeg snakket britisk. Er selv opprinnelig nordfra så jeg synes det meste i Troms + deler av Finnmark høres bra ut. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 vil dere vite hva jeg synes er sexy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Se nå vetu, nå trives nykommeren..Nå har hun oppmerksomhet, det alle jenter ønsker. Se for dere en deiligere jente hadde kommet inn og stjålet all oppmerksomheten, da hadde vi sett instinktet til idzl komme frem, her true colors. Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Sexy er du definitivt, vil bare slenge inn at jeg klikka meg inn her uten og vite det, og ville posta her uansett,. Gratulerer med din første røde tråd. e: LithitiumS - er ikke helt sikker. Endret 22. februar 2012 av settings Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) [ Morsomt det, med en gang en jente kommer inn å sier at hun er sexy og spiller minecraft så får hun 6 sider i tråden hennes, haha! Anyways, velkommen til Diskusjon.no Har aldri beskrevet megselv som sexy, men takktakk! Ikke alltid like lett å lese! " God gramatikk er sexy. Jobber i klesbutikk. Veldig overfladisk " Leste bare Sexy, Overfladisk osv. Sånn fungerer en gutts hjerne når han er sliten... Endret 22. februar 2012 av SLi 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fasiten lyder slik; Er du ikke fra Oslo-området, så snakker du ikke norsk. Snakker du ikke norsk, kan du snakke hva faen du vil, fordi jeg forstår ikke hva du sier uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå