Gjest Slettet+8723 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jenter har ikke noe her å gjøre, dette er vår lille hideout hvor vi blir klokere på livet. Dere klarer å gjøre den enkleste ting meget komplisert, hva er galt med kvinneguiden? gå dit du - Hilsen bitter 20 åring som har mista troa på jenter som rasjonelle vesener Er du seriøs? Ja, til dels. Dere er sosiale flokkdyr, slik har det alltid vært. Det har vært nøkkelen til deres overlevelse, det å være en del av en stamme, eller et større samfunn. For å videreføre genene dine må du selvsagt lage et avkom, og en gravid kvinne klarer ikke jakte på noe mat selv, hun må ha en gruppe mennesker rundt seg. Evolusjonen har ført til at de jentene som er mer sosiale, mer følsomme og omsorgsfulle har overlevd og videreført genene sine. Dette har igjen ført til, i nyere tid, at dere bryr dere større grad en menn, om sosialt hierarki. Bare se på facebook, twitter, etc. Det har en mye større, og mer sentral rolle for jenter en for gutter. Deres kognitive hjernefunksjon er på lik linje med mannfolk, forskjellen er at de nervene som er ansvarlige for følelser har en større påvirkning på deres kognitive funksjon en vår, og det gjør at dere handler i større grad utifra følelser. Dere er ikke rasjonelle vesener, den kognitive hjernefunksjonen som er ansvarlig for all prosessering av informasjon er ikke optimal hos dere, da den lar seg påvirke. ( jeg er ikke homofil, jeg digger damer, på det seksuelle plan, men utover det så er de egentlig ganske kjedelige og plagsomme ) Hvis du sammenligner viktige historiske personer, om det er filosofer, vitenskapsmenn, hva det nå enn er, så ser du en skummel trend. Jeg kan holde på i evigheten, men jeg gidder ikke. Kom deg til kvinneguiden, hush hush! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Ja, til dels. Dere er sosiale flokkdyr, slik har det alltid vært. Det har vært nøkkelen til deres overlevelse, det å være en del av en stamme, eller et større samfunn. For å videreføre genene dine må du selvsagt lage et avkom, og en gravid kvinne klarer ikke jakte på noe mat selv, hun må ha en gruppe mennesker rundt seg. Evolusjonen har ført til at de jentene som er mer sosiale, mer følsomme og omsorgsfulle har overlevd og videreført genene sine. Dette har igjen ført til, i nyere tid, at dere bryr dere større grad en menn, om sosialt hierarki. Bare se på facebook, twitter, etc. Det har en mye større, og mer sentral rolle for jenter en for gutter. Deres kognitive hjernefunksjon er på lik linje med mannfolk, forskjellen er at de nervene som er ansvarlige for følelser har en større påvirkning på deres kognitive funksjon en vår, og det gjør at dere handler i større grad utifra følelser. Dere er ikke rasjonelle vesener, den kognitive hjernefunksjonen som er ansvarlig for all prosessering av informasjon er ikke optimal hos dere, da den lar seg påvirke. ( jeg er ikke homofil, jeg digger damer, på det seksuelle plan, men utover det så er de egentlig ganske kjedelige og plagsomme ) Hvis du sammenligner viktige historiske personer, om det er filosofer, vitenskapsmenn, hva det nå enn er, så ser du en skummel trend. Jeg kan holde på i evigheten, men jeg gidder ikke. Kom deg til kvinneguiden, hush hush! Nope. Kvinneguiden er et et skummelt sted for premenstruelle kvinner som lurer på hvilken graviditetstest som er best og hvor de kan kjøpe en Mulberry Alexa for en billig penge. Mye bra poenger jeg ikke viste om fra før av, takk! 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Trolling i gang her ja, men velkommen Endret 22. februar 2012 av Karbutar Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ber deg ut på kake Ida Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 God kveld god kveld, skarru ha en øreskylling. 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Takk takk! Kake er digg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 beklager, muffinss tok plassen Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 beklager, muffinss tok plassen Sa aldri ja, vettu. Konstanterte bare at kake er digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg trollet for det meste, men det om evolusjon er sant..Hvorfor ble du ikke sint? La meg spørre deg om noe hvis du lar meg. Dere jenter er dominerende når det kommer til en ting, dere sitter med makten når det kommer til seksuell seleksjon av partnere, dere gir som regel klarsignalet, rødt eller grønt i begynnerfasen. Tviholder dere på denne makten, fordi det er det eneste dere har? Uten denne maken har dere ingenting? Eller er det fordi, som alle andre hunnkjønn i dyreverdenen, må dere være mer selektive på deres partner, da han-kjønnene kan ha uendelige med partnere og avkom, mens dere må gå gravide over en periode? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 vet du ikke at jeg er en tankeleser? Jeg er alt og intet? Du som er et simpelt menneske kan ikke forestille deg de dimensjoner jeg er av. Jeg har alt søkt gjennom din sjel. I naturen vil du finne ut hva du er, hva du vil være, og hvordan du skal nå dine mål som er å bli slik som meg. Som en start ønsker jeg deg en riktig god opplevelse i naturen, bli en tankeleser som meg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 10 bruker som leser velkomsten din. Imponert av hvor lett det er og få oppmerksomhet på dette foruet, bare og skrike innovertiss? til deg som har gitt opp kvinner, jeg er tildels enig. Det finne også "smarte" jenter, dvs. jenter som kan tenke, gjerne de som sikter på forskere og sånt. Men har gitt opp fjortistypen (brunkrem, duckface, kinderegg og folk uten det minste spor av IQ. ) Ingen regler uten unntak, finnes smarte blonde også. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg trollet for det meste, men det om evolusjon er sant..Hvorfor ble du ikke sint? La meg spørre deg om noe hvis du lar meg. Dere jenter er dominerende når det kommer til en ting, dere sitter med makten når det kommer til seksuell seleksjon av partnere, dere gir som regel klarsignalet, rødt eller grønt i begynnerfasen. Tviholder dere på denne makten, fordi det er det eneste dere har? Uten denne maken har dere ingenting? Eller er det fordi, som alle andre hunnkjønn i dyreverdenen, må dere være mer selektive på deres partner, da han-kjønnene kan ha uendelige med partnere og avkom, mens dere må gå gravide over en periode? Tviholder ikke på noe som helst, bruker prevensjon. Og grunnen til at jeg skulle bli sint av trollingen din er? vet du ikke at jeg er en tankeleser? Jeg er alt og intet? Du som er et simpelt menneske kan ikke forestille deg de dimensjoner jeg er av. Jeg har alt søkt gjennom din sjel. I naturen vil du finne ut hva du er, hva du vil være, og hvordan du skal nå dine mål som er å bli slik som meg. Som en start ønsker jeg deg en riktig god opplevelse i naturen, bli en tankeleser som meg. Vi kan gifte oss? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jeg er en monk. Endret 22. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 10 bruker som leser velkomsten din. Imponert av hvor lett det er og få oppmerksomhet på dette foruet, bare og skrike innovertiss? Hei hei hei, du er her du også. Av og til, en gang hvert 1048år så er vi her på diskusjon.no hyggelige mot nykommere. Ikke ødelegg det.. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 zip Tviholder ikke på noe som helst, bruker prevensjon. Og grunnen til at jeg skulle bli sint av trollingen din er? du har herved bevist at du ikke er med i OTTAR (skrives det med små eller store bokstaver?). Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg er en monk. relevant du har herved bevist at du ikke er med i OTTAR (skrives det med små eller store bokstaver?). Må ærlig inrømme at jeg måtte google OTTAR. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg vil ikke gifte meg med deg, du har sikkert en slik vond Nord-Norge dialekt. Men jeg vil gjerne se deg mer i forumet, så velkommen du være! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Vær glad jeg ikke skriver på den motbydelige dialekten min, som de fleste på min alder gjør. Tusen takk, dere er nok ikke kvitt meg så lett. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Litt av en velkomst du fikk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå