Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Easy bro, no hatin' her. Du har en del skrivefeil i den posten, så regner med at den ble skrevet i litt oppgitthet. Derfor må jeg bare gjøre det klart at det ikke var intensjonen. Oppdaget ikke det før nå, men joda. Poenget er at jeg ikke er her for å lage dårlig stemning. Innser nå at det kanskje ikke var noe sjakktrekk å oppgi kjønn og bilde på et mannsdominert forum. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Easy bro, no hatin' her. Du har en del skrivefeil i den posten, så regner med at den ble skrevet i litt oppgitthet. Derfor må jeg bare gjøre det klart at det ikke var intensjonen. Oppdaget ikke det før nå, men joda. Poenget er at jeg ikke er her for å lage dårlig stemning. Innser nå at det kanskje ikke var noe sjakktrekk å oppgi kjønn og bilde på et mannsdominert forum. Nei nei, herregud, det at du oppgir kjønn og legger ut bilde burde virkelig ikke være noe problem. Dårlig stemning lager du nok ihvertfall ikke, tvert imot vil jeg si. EDIT: Leifern da vett. Endret 21. februar 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Nei nei, herregud, det at du oppgir kjønn og legger ut bilde burde virkelig ikke være noe problem. Dårlig stemning lager du nok ihvertfall ikke, tvert imot vil jeg si. EDIT: Leifern da vett. Leifern? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Fyyyysj du må være skitten, siden du klarer å dra 3 siders oppmerksomhet ut av disse griseguttene her inne.. Heha, great enough ;] 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Nei nei, herregud, det at du oppgir kjønn og legger ut bilde burde virkelig ikke være noe problem. Dårlig stemning lager du nok ihvertfall ikke, tvert imot vil jeg si. EDIT: Leifern da vett. Leifern? Haha, skriveleif Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Vælkømmin! Serier: Sons of Anarchy Justified The Shield Californication The Office (US) Game of Thrones The Walking Dead The Wire Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Fyyyysj du må være skitten, siden du klarer å dra 3 siders oppmerksomhet ut av disse griseguttene her inne.. Heha, great enough ;] Kjempeskitten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Fikk du med deg siste innlegg på forrige side? Du må ikke la det å være jente bli til noe negativt, trådstarter! Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Typisk eksemplar på hvor gutter liker å trolle som jenter på intranett! :-D Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Typisk eksemplar på hvor gutter liker å trolle som jenter på intranett! :-D Gutt som troller som jente, ohyez. Endret 21. februar 2012 av idzl Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Typisk eksemplar på hvor gutter liker å trolle som jenter på intranett! :-D Jeg kan be om bildebevis, men da må jeg nesten gjøre det samme med alle guttene også. Vil du være førstemann? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hehe, antok denne kom, derfor forsøkte jeg å framheve dette. Jeg la frem min tro, uten at jeg skal kunne motbevise det, tvert imot. Men artig at man blir påskytt før man framhever børsa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jenter har ikke noe her å gjøre, dette er vår lille hideout hvor vi blir klokere på livet. Dere klarer å gjøre den enkleste ting meget komplisert, hva er galt med kvinneguiden? gå dit du - Hilsen bitter 20 åring som har mista troa på jenter som rasjonelle vesener Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) (Legg merke til at jeg passet på gramatikk, store bokstaver og punktum...) Du glemte mellomrom før … (som er et eget tegn, ikke tre punktum). Så ble det feil her og, jeg kan vedgå mellomrom. Trodde det ble skrevet rett etter jeg. Til TS - du fanga vel oss alle? Liker det faktum at du er mer aktiv første dagen en det jeg var første halvår. Edit. Ser ingen bilder på tidslinja? Trist at facebook tvinger oss over. Endret 21. februar 2012 av settings Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Jenter har ikke noe her å gjøre, dette er vår lille hideout hvor vi blir klokere på livet. Dere klarer å gjøre den enkleste ting meget komplisert, hva er galt med kvinneguiden? gå dit du - Hilsen bitter 20 åring som har mista troa på jenter som rasjonelle vesener Er du seriøs? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tror du hadde blitt en karakter lavere ved å plassere et normalere avatar, dude... Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Typisk eksemplar på hvor gutter liker å trolle som jenter på intranett! :-D https://www.facebook.com/idalahm Gutt som troller som jente, ohyez. 3 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Innrømmer feilgrep ved å publisere kjønn og bilde, er jo mange jenter her på forumet fra før av? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Haha, de kødder med deg bro. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Haha, de kødder med deg bro. 0/10 brah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå