r2d290 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hva betyr egentlig det nye visningsnavnet ditt? Noen grunn for at du byttet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hun er en porselensfigur, og må håndteres forsiktig slik hun ikke knuser. Eller noe slikt svada. 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Visningsnavnet betyr noe helt annet og har dessverre meget lite med meg å gjøre. Porselensfigur er jeg slettes ikke, for de er skumle. ny avatar igjen? og det er redigert en del?(hint blå) Ikke redigert med noe annet enn filter, instagram, tjohei! Endret 13. juli 2012 av Porcela1n Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hadde det ikke vært kulere med et selvportrett uten modifisering? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Hadde det ikke vært kulere med et selvportrett uten modifisering? Igjen, kun filter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 De eneste bildene jeg har modifisert, har jeg modifisert via Paint. Jeg har ikke peiling hva et filter er i stand til å gjøre. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Visningsnavnet betyr noe helt annet og har dessverre meget lite med meg å gjøre. Porselensfigur er jeg slettes ikke, for de er skumle. Enig, fikk en sånn en til jul da jeg var liten, men den fikk aldri noen hylleplass. Disse dukkene hører hjemme i skrekkfilmer. Har du en bedre forklaring da, eller forblir det hos deg? Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvor skal du gå på skole hen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå