Gå til innhold

Idzl's Kafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Viser til De nye føringene for denne kategorien, og vi har nå ordnet det slik vi kan fortsette tråden. Måtte den bli like aktiv som den var for tre måneder siden :D

Så, hva er nytt siden sist, sånn bortsett fra profilbildet og visningsnavn?

Kan man få spørre hva bakgrunnen for bytting er? :)

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Jada, var helt riktig å sette ned en reaksjon på tråden på det tidspunktet, ettersom vi ikke hadde noen gode føringer for denne enorme aktiviteten vi hadde en periode uten føringer på hvordan vi skulle forholde oss til det. Men nå har vi altså i fellesskap diskutert og kommet frem til en løsning som vi håper vil fungere. Bare håpe det blir like mye aktivitet her nå som da =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klart det. Er jo trådstarter som holder liv i tråden. Vi andre bare supplerer med respons.

Men nå som vi har deg her: Hva driver du med for tiden? :)

Er fullt mulig, men ganske meningsløst.

Om vi hadde gjort det, hadde det bare endt med det samme som sist - tråden stenges ;)

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

jøss, 12 minutt fra du forlater forumet til du kommer tilbake. Og inni der har du rukket å dusje. Ikke dårlig ^^

Ferie ja, det var det det var. Burde vel egentlig bruke dagene på å lese til konteeksamen i økonomi. Gah!

Ellers skal man vel reise til vestlandet om ikke mange dagene.

Klesbutikken du jobber i fortsatt, eller?

Lenke til kommentar

Vel, jeg er ikke FERDIG på badet, kun ute av dusjen og skulle skifte sang.

Høres gøy ut med eksamenslesing da, lykke til! Jeg har sagt opp jobben min jeg, har søkt på hurtigruten til høsten, noe som jeg tror kan bli veldig gøy! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...