LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det er fordi alle de kåte gutta ikke lenger har noen å jobbe på leggen til. Ja, ærlig talt nå må du slutte før du får brannsår. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 driver fortsatt å undrer på hvorfor datasmurf ikke er aktiv i denne tråden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Da tror jeg trådstarter har fått introdusert seg godt nok. For rent chitchat har vi andre tråder. Stenger derfor tråden. 2 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Viser til De nye føringene for denne kategorien, og vi har nå ordnet det slik vi kan fortsette tråden. Måtte den bli like aktiv som den var for tre måneder siden Så, hva er nytt siden sist, sånn bortsett fra profilbildet og visningsnavn? Kan man få spørre hva bakgrunnen for bytting er? Endret 25. juni 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 er altid like moden jeg. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jada, var helt riktig å sette ned en reaksjon på tråden på det tidspunktet, ettersom vi ikke hadde noen gode føringer for denne enorme aktiviteten vi hadde en periode uten føringer på hvordan vi skulle forholde oss til det. Men nå har vi altså i fellesskap diskutert og kommet frem til en løsning som vi håper vil fungere. Bare håpe det blir like mye aktivitet her nå som da =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Bare de ikke fører til at forumkafeen dør ut. Hadde vært synd, egentlig. Men, alt for å hylle jentene. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 tviler sterkt på at DNFK dør ut, men kan være aktiviteten minker litt. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Oi, her var det liv, ja! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Kan ikke holde liv i en slik tråd uten trådstarter Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Er fullt mulig, men ganske meningsløst. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Klart det. Er jo trådstarter som holder liv i tråden. Vi andre bare supplerer med respons. Men nå som vi har deg her: Hva driver du med for tiden? Er fullt mulig, men ganske meningsløst. Om vi hadde gjort det, hadde det bare endt med det samme som sist - tråden stenges Endret 10. juli 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 vel, akkurat nå tørker jeg. Kom ut av dusjen for typ to minutter siden. Ellers nyter jeg den nordnorske sommeren(med trening og jobb, hvem faen sa ferie?). Enn dere da? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 jøss, 12 minutt fra du forlater forumet til du kommer tilbake. Og inni der har du rukket å dusje. Ikke dårlig ^^ Ferie ja, det var det det var. Burde vel egentlig bruke dagene på å lese til konteeksamen i økonomi. Gah! Ellers skal man vel reise til vestlandet om ikke mange dagene. Klesbutikken du jobber i fortsatt, eller? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Vel, jeg er ikke FERDIG på badet, kun ute av dusjen og skulle skifte sang. Høres gøy ut med eksamenslesing da, lykke til! Jeg har sagt opp jobben min jeg, har søkt på hurtigruten til høsten, noe som jeg tror kan bli veldig gøy! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Åi, ja det har jeg tro på! Hva skal du jobbe med der? Har et søskenbarn som jobbet på en av disse (den som brant tidligere i år) som kokk. Hun stortrives med det Ja, kjempegøy å lest til eksamen. Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 ny avatar igjen? og det er redigert en del?(hint blå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå