Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg tar gjerne en kaffe. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har du ikke tenkt å betale for den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Morsomt med andre fotballinteresserte i tråden. Men nå legger jeg meg. Natti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hadde håper jeg kunne slippe. Men jeg er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvor høy er du mr robot, og hva har du inntatt? Forresten det er ikke i kosmetikkhyller :!: , men i helsekosthyller man finner dem. Kosmetikk: postet bilde Fikk du "robot" fra mine tidligere tråder, eller bare random? Du stalker meg vel ikke? :O Er 200 cm i følge passet, men det er bare fordi jeg ikke kunne dytte den pinnen høyere opp (gjelder både sesjon og politistasjonen. Ang: kosmetikk... Tannkrem, shampo, helsekostprodukter... Alt dette ligger under kosmetikk i en butikk. Du prøver å få deg noe ved å bruke semikolon? Ønsker deg lykke til. ( Merk, jeg brukte punktdom.) Jeg gjør da i det minste et forsøk? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Tenner på både semikolon og punktum. London er alltid bra dersom man drar med gode vennen og ikke i bare shopping i hensikt. Dessuten er det billig å reise dit. 2 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Morsomt med andre fotballinteresserte i tråden. Men nå legger jeg meg. Natti. Night... Tror jeg hopper etter Endret 5. mars 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvor høy er du mr robot, og hva har du inntatt? Forresten det er ikke i kosmetikkhyller :!: , men i helsekosthyller man finner dem. Kosmetikk: postet bilde Fikk du "robot" fra mine tidligere tråder, eller bare random? Du stalker meg vel ikke? :O Er 200 cm i følge passet, men det er bare fordi jeg ikke kunne dytte den pinnen høyere opp (gjelder både sesjon og politistasjonen. Ang: kosmetikk... Tannkrem, shampo, helsekostprodukter... Alt dette ligger under kosmetikk i en butikk. Du prøver å få deg noe ved å bruke semikolon? Ønsker deg lykke til. ( Merk, jeg brukte punktdom.) Jeg gjør da i det minste et forsøk? You will never know. Det er bra at du forsøker i hvert fall. Hva i helsike gjør jeg på denne siden av youtube? 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Prøver å få litt grunnleggende kunskaper inn i knollen? =) Natta folkens Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke lett skjønner du, god natt. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Rart ingen av dere testo-villhingster ikke allerede har postet: ;;;;;; ....... ;;;;;;;;; ......... ;;;;;;;;; ......... ;;;;;;;; I deres kåte tåkepostinger Forøvrig syns TS god grammatikk er sexy, men det tilsier ikke at hun selv trenger å skrive alt riktig, så skjønner ikke helt 'kaklingen' på TS på skrivefeil hun gjør. Hun har da ikke sagt at hennes intensjon er å være sexy her. (noe som ikke er nødvendig med de utsultede valpene som er her på forumet. Holder med at hun sier at hun er jente det) Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg er ikke utsultet, og heller ikke en valp. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Null stress, jeg er våken igjen! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Null stress, jeg er våken igjen! God tur! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg har ikke sovet i natt og skal nå på jobb. Helt utmattet. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Tusen takk! Null stress lithium, sove kan du gjøre når du blir gammel. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Idzl's kafè ble helt stille når hun dro... Coincident? I don't think so. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det er fordi alle de kåte gutta ikke lenger har noen å jobbe på leggen til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå