Gå til innhold

Idzl's Kafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor høy er du mr robot, og hva har du inntatt? :mad:

Forresten det er ikke i kosmetikkhyller :!: , men i helsekosthyller man finner dem.

Kosmetikk: postet bilde

Fikk du "robot" fra mine tidligere tråder, eller bare random? Du stalker meg vel ikke? :O

Er 200 cm i følge passet, men det er bare fordi jeg ikke kunne dytte den pinnen høyere opp (gjelder både sesjon og politistasjonen.

Ang: kosmetikk... Tannkrem, shampo, helsekostprodukter... Alt dette ligger under kosmetikk i en butikk.

Du prøver å få deg noe ved å bruke semikolon? Ønsker deg lykke til. :tease: ( Merk, jeg brukte punktdom.)

Jeg gjør da i det minste et forsøk?

Lenke til kommentar

Hvor høy er du mr robot, og hva har du inntatt? :mad:

Forresten det er ikke i kosmetikkhyller :!: , men i helsekosthyller man finner dem.

Kosmetikk: postet bilde

Fikk du "robot" fra mine tidligere tråder, eller bare random? Du stalker meg vel ikke? :O

Er 200 cm i følge passet, men det er bare fordi jeg ikke kunne dytte den pinnen høyere opp (gjelder både sesjon og politistasjonen.

Ang: kosmetikk... Tannkrem, shampo, helsekostprodukter... Alt dette ligger under kosmetikk i en butikk.

Du prøver å få deg noe ved å bruke semikolon? Ønsker deg lykke til. :tease: ( Merk, jeg brukte punktdom.)

Jeg gjør da i det minste et forsøk?

You will never know. :ph34r:

Det er bra at du forsøker i hvert fall.

Hva i helsike gjør jeg på denne siden av youtube?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rart ingen av dere testo-villhingster ikke allerede har postet:

;;;;;; ....... ;;;;;;;;; ......... ;;;;;;;;; ......... ;;;;;;;;

I deres kåte tåkepostinger :D

Forøvrig syns TS god grammatikk er sexy, men det tilsier ikke at hun selv trenger å skrive alt riktig, så skjønner ikke helt 'kaklingen' på TS på skrivefeil hun gjør. Hun har da ikke sagt at hennes intensjon er å være sexy her. (noe som ikke er nødvendig med de utsultede valpene som er her på forumet. Holder med at hun sier at hun er jente det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...