LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Wow... for en tråd. Foretrekker du tråd eller tau om du skal strikke en kjole? Eh, klatretau. Fin avatar forresten. Takker, I hope you will allways be here, In my time of need. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Spørsmål; finnes det et annet norsk ord for glidelås? Why? Jævlig godt spørsmål, jeg diskuterer på facebook. Føler det hadde vært en morsom diskusjon å trolle i Endret 5. mars 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Ja, men det viste seg at bårrelås var det vedkomne egentlig tenkte på. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Legg deg nå du gutt, du skal vel på tur soon, lazyyy... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spørsmål; finnes det et annet norsk ord for glidelås? Why? Jævlig godt spørsmål, jeg diskuterer på facebook. Føler det hadde vært en morsom diskusjon å trolle i Bolle. Skal jeg bolle deg? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Legg deg nå du gutt, du skal vel på tur soon, lazyyy... Gutt? Tur? Blander man kortene i kortstokken opp ned og bak frem? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tydelig at det finnes mange gutter som sitter med stakan i være her gitt, utfra det luslige man leser.. 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spørsmål; finnes det et annet norsk ord for glidelås? Why? Jævlig godt spørsmål, jeg diskuterer på facebook. Føler det hadde vært en morsom diskusjon å trolle i Bolle. Skal jeg bolle deg? Foretrekker å bli potet. Eller ispinnefingra. Men vær forsiktig så jeg ikke får flis Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tydelig at det finnes mange gutter som sitter med stakan i være her gitt, utfra det luslige man leser.. Skulle ikke du ta solarium, brunkrem eller noe? Shoo shoo! *vifte vekk med hendene* Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tydelig at det finnes mange gutter som sitter med stakan i være her gitt, utfra det luslige man leser.. Ta det helt med ro. Er lav takhøyde her =) Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Haha elsker at varsel telleren min stiger *vifte med stjertn* Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Spørsmål; finnes det et annet norsk ord for glidelås? Why? Jævlig godt spørsmål, jeg diskuterer på facebook. Føler det hadde vært en morsom diskusjon å trolle i Bolle. Skal jeg bolle deg? Foretrekker å bli potet. Eller ispinnefingra. Men vær forsiktig så jeg ikke får flis I profilen viser du at du er gutt. Om du liker å bli ispinnefingra får du holde for deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Haha Hvordan i alle dager ble du forumveileder? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) I profilen viser du at du er gutt. Om du liker å bli ispinnefingra får du holde for deg selv. Du skulle bare visst Haha Hvordan i alle dager ble du forumveileder? Ohh, den er enkel: Alle som hadde søkt om å bli moderator før oktober 2009, ble automagisk veiledere da vi/de innførte den ordningen. Jeg er da en av de første som ble tildelt denne tittelen. Spørsmålet er vel heller hvordan jeg har klart å holde på den såpass lenge, og hvorfor jeg ikke har fått noen klager enda Ser for meg at det ligger en lapp til meg på Jarmo sitt kontor i morgen ^^ Endret 5. mars 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 I profilen viser du at du er gutt. Om du liker å bli ispinnefingra får du holde for deg selv. Du skulle bare visst Du ga din jomfrudom til en admin her inne. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Haha Hvordan i alle dager ble du forumveileder? Basically det jeg mente med "Wow... for en tråd." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 01:23. Kult ass. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Druer er søte, r2d2èr er bløte, Natalie er god som fløte, og i morgen har vi syklubbmøte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå