Gå til innhold

Idzl's Kafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare å komme. Du finner meg ved å lete etter den høyeste personen foran scenen på skrillex, avicii og pendulum =)

Jeg sto fremst på Pendulum i Tromsø under Døgnvillfestivalen!!!!!

Hører jeg at vi har en date i Belgia da? :D

LithitiumS: Tomorrowland ser da virkelig mye mer livlig (og større) ut, ut ifra filmen. Synes du ikke? Jeg mener: bare se fra 03:00 i filmen... :D

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

Det går ikke an å si at det er mer livlig i grunn. Du må tenke på den totale opplevelsen også. Tomorrowland kjører mer "mainstream", har flere deltakere, og generelt større opplegg enn ozora. Ozora derimot er ambient/psytrance og med et opplegg ute på landet og alt skal virke så naturlig som mulig, mer "spirituelt".

Vil derfor ikke sammenligne de to festivalene :) Jeg faller direkte på ozora da jeg ikke ønsker det tomorrowland har å tilby.

Lenke til kommentar

L: Er da bare å slå seg med, det :D

Flyet vi har bestilt har riktig nok økt en del i pris. Men du finner vel noen du kjenner som du kan ta et annet billigere fly med eventuelt. Flyet vårt drar på Torsdag 26. Juli, og er tilbake Mandag 30. Juli. Planlegger da 5 dagers camp. Festivalen er fra 27. til 29. juli.

edit:

I see what you did there r2d2 :ph34r:

:innocent:

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

L: Er da bare å slå seg med, det :D

Flyet vi har bestilt har riktig nok økt en del i pris. Men du finner vel noen du kjenner som du kan ta et annet billigere fly med eventuelt. Flyet vårt drar på Torsdag 26. Juli, og er tilbake Mandag 30. Juli. Planlegger da 5 dagers camp. Festivalen er fra 27. til 29. juli.

edit:

I see what you did there r2d2 :ph34r:

:innocent:

Skal se hva jeg får til, er usikker på hva jeg gjør i de månedene så jeg får se, virker litt stilig selv om det ikke er heelt min smak, gjerne litt hektisk?

Når er tomorrowland? gjerne jeg klarer å presse det inn, men da må jeg reise med noen :ph34r:

You rang?

? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...