Gjest Slettet+981234 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 God gramatikk er sexy. ............................ Lenke til kommentar
SLi Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) God gramatikk er sexy. Sånn, sett bort ifra profilbildet ditt, skulle det ikke mer til før jeg falt pladask Edit: Ohh, så uhøffelig av meg... Velkommen så mye skal du være Bare å huke tak om det er noe du skulle lure på i begynnelsen. Håper du får god nytte og glede av Diskusjon.no! r2d290 and idzl, sitting in a tree... "...kysse kysse, så falt de ned" Gode tider Endret 23. februar 2012 av SLi Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 God gramatikk er sexy. ............................ Jeg støtter henne fullt og helt på den jeg ^^ Gjør ikke du? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg støtter henne fullt og helt på den jeg ^^ Gjør ikke du? Er greit med gode skrivevaner, men grammar nazi er bare kjipt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 God gramatikk er sexy. ............................ Jeg støtter henne fullt og helt på den jeg ^^ Gjør ikke du? God grammatikk er alltid et pluss, men grammatikken imponerer meg ikke i dette tilfellet. Skrivefeil i setninger om god grammatikk er lite sexy. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg støtter henne fullt og helt på den jeg ^^ Gjør ikke du? Er greit med gode skrivevaner, men grammar nazi er bare kjipt. Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 God grammatikk er alltid et pluss, men grammatikken imponerer meg ikke i dette tilfellet. Skrivefeil i setninger om god grammatikk er lite sexy. Vel, terribly sorry. Hvordan ville du formulert det? Jeg støtter henne fullt og helt på den jeg ^^ Gjør ikke du? Er greit med gode skrivevaner, men grammar nazi er bare kjipt. Sa ingenting om at jeg er grammarnazi, syns bare bedre grammatikk og lite særskrivingsfeil ser bedre ut enn masse feil. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Sup chillin' Anbefaler Mad men. Hvor langt nord bor du egentlig? Hvilket fylke? Troms. +1 for Troms Edit: Glemte nesten formålet med tråden, så velkommen skal du være! Endret 23. februar 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Haha, morsomt at trådstarter har massevis av skrivefeil selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 God grammatikk er alltid et pluss, men grammatikken imponerer meg ikke i dette tilfellet. Skrivefeil i setninger om god grammatikk er lite sexy. Vel, terribly sorry. Hvordan ville du formulert det? Jeg ville skrevet at grammatikk er sexy. Ikke gramatikk. En liten feil, men jeg lo. Bra du er opptatt av særskriving. Det er irriterende feil nummer en. Velkommen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Liker hvordan en introduseringstråd har 11 sider... Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg ville skrevet at grammatikk er sexy. Ikke gramatikk. En liten feil, men jeg lo. Bra du er opptatt av særskriving. Det er irriterende feil nummer en. Velkommen! Ærlig tabbe, beklager. Tusen takk! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vel, terribly sorry. Hvordan ville du formulert det? Fragmentert setning! "Vel, I'm/you're/he is/she is terribly sorry." Regards, Fremprovosert Grammarnazi Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Fragmentert setning! "Vel, I'm/you're/he is/she is terribly sorry." Regards, Fremprovosert Grammarnazi Shit, dette kunne jeg ikke fra før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Norsk og engelsk i samme setning? Og dere snakker om rettskrivning? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tror de egentlig flørter med hverandre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Fragmentert setning! "Vel, I'm/you're/he is/she is terribly sorry." Regards, Fremprovosert Grammarnazi Shit, dette kunne jeg ikke fra før. Ironisk nok hadde jeg også en fragmentert setning i det innlegget. Norsk og engelsk i samme setning? Og dere snakker om rettskrivning? Språk er ikke rettskrivning, og man har aldri lov å begynne en setning med 'og'. Med vennlig hilsen, Gavekort - Selverklært grammatikknazist Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er en gammel skoleregel at man ikke har lov å starte en setning med "og". Det er fullt tillatt å starte en setning med "og" om den skal være konkluderende, men man bør ikke benytte seg av "og" til å starte en setning generelt. 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 -snip- Har du vurdert å jobbe som norsklærer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå