Gå til innhold

Idzl's Kafé.

Anbefalte innlegg

Vil bare minne om reglene for " Introduser deg selv ", før det går for langt.

Vi anbefaler alle våre brukere være påpasselig med hvilken personlig informasjon man utdeler på forumet. Husk at dette er en global arena, tilgjenelig for alle. Trådene her skal ikke benyttes til å komme med personangrep mot trådstarter og husk å komme med en skikkelig introduksjon.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett denne tråden et par ganger på "siste 24 timer" og alltid skippet den siden det bare er en annen introduksjonstråd, så ser jeg plutselig at den har 10 sider? Har det vært en veldig interessant diskusjon her et eller annet sted? De fleste introduksjonstrådene klarer ikke å oppnå mer enn på det aller meste to sider. Så også på førsteside at noen refererer til dette som et typisk "nerdeforum"? Dette er såvidt jeg vet Norges 2. største forum, og hvor nerdete forumet er kommer vel veldig an på hvilke del du er på. Det er også etter min erfaring en god del vesener av typen hunkjønn her inne, spesielt i mange av kategoriene i samfunnsdelen som "Familie og barn", "Helse", "Samliv og relasjoner" og "Seksualitet".

Velkommen forresten!

Lenke til kommentar

Trur det er på tide me introduserer admin nummer to i denne tråden no.

Velkomen til forumet [insert user name here]!

Håpar du finn deg til rette, sjølv om det kanskje har starta litt skeivt i denne tråden.

Eg vil påstå me har eit bra moderatorlag på forumet og vil oppfordre både deg og alle andre til å bruke Rapportér-knappen som finnes under samtlege innlegg om du kjem over noko som du meiner er ufint eller på andre vis strider med retningslinjene våre.

Det er eit overveldande overtal av yngre menn på forumet og jenter vil naturlegvis få ein del oppmerksomhet, men oppførselen til enkelte i denne tråden har vore tåpeleg og umoden.

Eg har difor sletta ein bunke innlegg frå dei siste sidene. Om det ligg meir lengre bak i tråden kan det eventuelt rapporterast, så ser med på det og.

Forumet har mykje bra å by på, så eg håpar du trivst her inne. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trur det er på tide me introduserer admin nummer to i denne tråden no.

Velkomen til forumet [insert user name here]!

Håpar du finn deg til rette, sjølv om det kanskje har starta litt skeivt i denne tråden.

Eg vil påstå me har eit bra moderatorlag på forumet og vil oppfordre både deg og alle andre til å bruke Rapportér-knappen som finnes under samtlege innlegg om du kjem over noko som du meiner er ufint eller på andre vis strider med retningslinjene våre.

Det er eit overveldande overtal av yngre menn på forumet og jenter vil naturlegvis få ein del oppmerksomhet, men oppførselen til enkelte i denne tråden har vore tåpeleg og umoden.

Eg har difor sletta ein bunke innlegg frå dei siste sidene. Om det ligg meir lengre bak i tråden kan det eventuelt rapporterast, så ser med på det og.

Forumet har mykje bra å by på, så eg håpar du trivst her inne. :)

Denne tråden kommer til å bli stengt > Ryddet av moderatorer > Åpnet igjen. 49.09 % sikker.

Neeesten SPOT ON! :)

Lenke til kommentar
God gramatikk er sexy.

Sånn, sett bort ifra profilbildet ditt, skulle det ikke mer til før jeg falt pladask :D

Edit: Ohh, så uhøffelig av meg... Velkommen så mye skal du være :) Bare å huke tak om det er noe du skulle lure på i begynnelsen. Håper du får god nytte og glede av Diskusjon.no!

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar
God gramatikk er sexy.

Sånn, sett bort ifra profilbildet ditt, skulle det ikke mer til før jeg falt pladask :D

Edit: Ohh, så uhøffelig av meg... Velkommen så mye skal du være :) Bare å huke tak om det er noe du skulle lure på i begynnelsen. Håper du får god nytte og glede av Diskusjon.no!

Hahah, null problem! Tusen takk for det, er som nevnt ikke helt grønn på forum, men skal si ifra om det er noe :)

Lenke til kommentar
God gramatikk er sexy.

r2d290 and idzl, sitting in a tree...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...