logaritmemannen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hei Hvordan skjuler man bildene av seg selv på facebook med tidslinjen? Har lett i 30 min på nettet og på profilen min, men finner ikke ut hvordan man gjør det. Takker for svar Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvilke bilder tenker du på? De som er tagget, eller dine egne bilder? F.eks coverbildet er synlig for alle Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvem skal du skjule det for? Eksisterende venner ++, eller de som søker etter deg? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 De jeg er tagget i. Skal skjules for eksisterende venner Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 De jeg er tagget i. Skal skjules for eksisterende venner Bilder som andre har postet og tagget, er ikke mulig å skjule. Så langt jeg vet, er det den som poster bilde som bestemmer. Når det kommer til bilder du selv har postet, kan du gjøre endringer for synlighet. Det gjør du inne på dine album. Der ved ikonet for hvem du har delt med, kan du velge kun deg selv.. Var det forståelig? Håper det :-) Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Det er forståelig Jeg nemlig sett andre på facebook som ikke har noen bilder av seg selv tilgjengelig på profilen, men som de hadde der før. Det er det jeg er prøver å få til. Men kan sikkert bare spørre dem Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ta det en tur inn på "Personverninnstillinger", der er kanskje svaret på dine spørsmål. Se "Slik kobler du til" og "Slik fungerer tagging" 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Takk, nå fikk jeg det til Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Er så fucka at man ikke lengre kan untagge bilder lengre, bare slette de fra profilen. Helt latterlig drøyt egentlig når jeg tenker meg om... Endret 22. februar 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Noen som vet hvordan en skjuler bildene en har for folk som ikke er venner med deg? Eks du går innpå en profil av noen du ikke er venner med, trykker der det står "Bilder" og det kommer opp, "X deler bare noe informasjon offentlig. Lenke til kommentar
sonmikrofon Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Takk, nå fikk jeg det til Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Personverninnstillinger -> Tidslinje og tagging -> rediger Sett så ønskede innstillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå