Gå til innhold

Hvilken WP med stor skjerm er verd å vente på ?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

På jakt etter å bytte ut min N1, og har bestemt meg for Windows Phone. Jeg har jo ikke peiling på modeller og slikt, men er på jakt etter en mobil med rimelig stor skjerm, som stort sett er eneste kriterie, siden bruksområdet mitt er noe begrenset.

Har såvidt sett på HTC Titan, som så ut som en veldig ålreit mobil. Er det bare å brenne av penger på denne med en gang, eller er det andre mobiler rundt hjørnet som er verd å vente på ? (Designet på HTCen var noe kjedelig). Kunne også tenkt meg Lumia 900 som ser noe freshere ut, men den ser ut til å la vente på seg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, Lumia 900 (eller evt 910 eller noe dersom de omdøper den i europa) blir neppe med det første. Men det er jo ei stor messe snart for mobiltelefoner, verdt å vente og se hva de har å fremlegge der på WP fronten vil jeg tro. Ellers har HTC Titan fått hauger av skryt opp og ned og i mente. Er enig i at designet er litt balle kontra Lumia 800/900. Hadde jeg ikke fått en lumia800 gratis hadde jeg ventet til 900/910 kom selv.

Eeeeeller kjøpt en lumia 710 i avvente av WP8 mobilene ;) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Mobile World Congress var det ? Jeg kan vel vente noen dager for å se hva som dukker opp der ja. Noe nytt snertent med 4,3" og større hadde vært fint.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...