Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 På jakt etter å bytte ut min N1, og har bestemt meg for Windows Phone. Jeg har jo ikke peiling på modeller og slikt, men er på jakt etter en mobil med rimelig stor skjerm, som stort sett er eneste kriterie, siden bruksområdet mitt er noe begrenset. Har såvidt sett på HTC Titan, som så ut som en veldig ålreit mobil. Er det bare å brenne av penger på denne med en gang, eller er det andre mobiler rundt hjørnet som er verd å vente på ? (Designet på HTCen var noe kjedelig). Kunne også tenkt meg Lumia 900 som ser noe freshere ut, men den ser ut til å la vente på seg ? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tja, Lumia 900 (eller evt 910 eller noe dersom de omdøper den i europa) blir neppe med det første. Men det er jo ei stor messe snart for mobiltelefoner, verdt å vente og se hva de har å fremlegge der på WP fronten vil jeg tro. Ellers har HTC Titan fått hauger av skryt opp og ned og i mente. Er enig i at designet er litt balle kontra Lumia 800/900. Hadde jeg ikke fått en lumia800 gratis hadde jeg ventet til 900/910 kom selv. Eeeeeller kjøpt en lumia 710 i avvente av WP8 mobilene . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Mobile World Congress var det ? Jeg kan vel vente noen dager for å se hva som dukker opp der ja. Noe nytt snertent med 4,3" og større hadde vært fint. Endret 21. februar 2012 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hehe tror ikke det er SÅÅÅ vits å forvente noe enormt, hvis ikke WP8 telefonene blir lansert, noe jeg regner med de ikke blir. Er vel restriksjon på oppløsning med WP7, og da blir enorme skjermer litt ";(" vil jeg anta. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Etter det jeg har hørt blir Nokia Lumia 900 kun tilgjengelig i USA. Link http://www.amobil.no/artikler/ny-nokia-kommer-kun-til-usa/105405 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Neppe, 900 kommer i en eller annen form til europa, det må jeg nesten bare anta. Stor etterspørsel. Får se på denne kongressen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå