Gjest Slettet+09871231 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 hva nå, poke eller venneforespørsel på facebook? Kan noen være så snill og hjelpe meg? jeg tror jeg trenger en forklaring eller en veiledning, for hva jeg skal gjøre nå? jeg var på fest i helgen, traff en utrolig kjekk gutt, og han var veldig keen på meg. to dagen senere poket jeg han, og han svare med å poke meg tilbake bare noen minutter senere på kvelden. neste dag poket jeg han igjen, og han svarte med å poke meg tilbake. Hva skal en gjøre nå? fortsette å poke, eller sende venneforespørsel? alle venninnene mine vet hvem han er, og jeg vil bli kjent med han. vet bare ikke helt hvordan jeg skal gå fram.. for er vel egentlig sånn at gutten skal legge jentene til, ikke omvendt..? jaja, på forhånd takk for svar:)) Lenke til kommentar
Populært innlegg Geeek Skrevet 21. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. februar 2012 for er vel egentlig sånn at gutten skal legge jentene til, ikke omvendt..? Hvorfor det? Send en venneforespørsel, du. 11 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er Facebook, det er ganske så vanlig å legge til random personer, og venneforespørsmål har ikke noe å si. Det vil altså ikke være "obvious" at du er interessert i han bare du legger han til. Postet av anonym: d41aa33cf51bc8f98eb8bfb077cc3328 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+09871231 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 hmm, ja får vel kanskje gjøre det.. føler bare at det blir litt pinlig, eller no, hehe:P og så fant jeg akkurat ut at han er broren til ei i klassen min (jepp, rart jeg ikke viste det), og han er 93'er og jeg 95'er. følte dette bare ble litt for "vanskelig"/innviklet.. såå, da blir det vell på nytt et spørsmål om jeg burde sende venneforespørsel, eller fortsette med pokingen (og håpe han sender en meld. eller legger meg til)? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Send han en venneforespørsel, spørr om dere kan møtes snart når han godtar. Skru deretter på sjarmen din og snurr fyren rundt lillefingeren din. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 for er vel egentlig sånn at gutten skal legge jentene til, ikke omvendt..? Hvorfor det? Send en venneforespørsel, du. lol det er retarded at jenter forventer/tror at gutten skal ta all initiativ. OP kan du ikke bare sende gutten friend request å sende han meld/chat på FB at du synes det var hyggelig bla bla bla og at du gjerne vil se han igjen eller w/e Som anon sier: "Det vil altså ikke være "obvious" at du er interessert i han bare du legger han til." Man kan være en friendhore som legger til alt man ser. 1 Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du har jo allerede poket han, så han har nok luktet en eller annen form for interesse fra din side uansett - og han har besvart denne ved å poke tilbake . Sjansen for at han godtar venneforespørselen er derfor stor. Når han godtar kan du jo ta kontakt med han på chatten og flørte litt for å prøve å få til en date. Du har ingenting å tape! Lykke til ;-) Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Fyr på med en venneforespørsel. Han syns sikkert det er kult at det er du som tar "første steget". Endret 21. februar 2012 av idzl 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du har jo allerede poket han, så han har nok luktet en eller annen form for interesse fra din side uansett - og han har besvart denne ved å poke tilbake . Sjansen for at han godtar venneforespørselen er derfor stor. Når han godtar kan du jo ta kontakt med han på chatten og flørte litt for å prøve å få til en date. Du har ingenting å tape! Lykke til ;-) Ja det er vel han som må be OP på date right? 'For er vel egentlig sånn at gutten skal be jenta på date, betale alt og gi henne alt hun vil ha, ikke sant..?' Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er så lei av jenter som deg, bare send forespørsel og ta initiativ! 1 Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Du har jo allerede poket han, så han har nok luktet en eller annen form for interesse fra din side uansett - og han har besvart denne ved å poke tilbake . Sjansen for at han godtar venneforespørselen er derfor stor. Når han godtar kan du jo ta kontakt med han på chatten og flørte litt for å prøve å få til en date. Du har ingenting å tape! Lykke til ;-) Ja det er vel han som må be OP på date right? 'For er vel egentlig sånn at gutten skal be jenta på date, betale alt og gi henne alt hun vil ha, ikke sant..?' Hehe, nei du, det er ikke nødvendigvis han som må be ut på date, og ei heller han som må betale alt. Folk er forskjellige, men slik min situasjon er så tror jeg neppe at jeg hadde hatt han jeg har nå hvis jeg hadde sitti på ræva og venta på at han skulle ta initiativ. Har han mer penger enn deg så kanskje han føler det er greit at han betaler, men det er generelt en dårlig idé at gutten spanderer på første date, da det ofte kan føles et press på jenta om å gi noe i "gjengjeld". Nå er vi i 2012 og hver og en tar ansvar for seg selv. Edit: Og det jeg mente med å "prøv å få til en date" er at man flørter litt og ser om det passer seg å spørre, om ikke han kommer i forkjøpet riktignok. Endret 21. februar 2012 av monoamine Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du har jo allerede poket han, så han har nok luktet en eller annen form for interesse fra din side uansett - og han har besvart denne ved å poke tilbake . Sjansen for at han godtar venneforespørselen er derfor stor. Når han godtar kan du jo ta kontakt med han på chatten og flørte litt for å prøve å få til en date. Du har ingenting å tape! Lykke til ;-) Ja det er vel han som må be OP på date right? 'For er vel egentlig sånn at gutten skal be jenta på date, betale alt og gi henne alt hun vil ha, ikke sant..?' Hehe, nei du, det er ikke nødvendigvis han som må be ut på date, og ei heller han som må betale alt. Folk er forskjellige, men slik min situasjon er så tror jeg neppe at jeg hadde hatt han jeg har nå hvis jeg hadde sitti på ræva og venta på at han skulle ta initiativ. Har han mer penger enn deg så kanskje han føler det er greit at han betaler, men det er generelt en dårlig idé at gutten spanderer på første date, da det ofte kan føles et press på jenta om å gi noe i "gjengjeld". Nå er vi i 2012 og hver og en tar ansvar for seg selv. Edit: Og det jeg mente med å "prøv å få til en date" er at man flørter litt og ser om det passer seg å spørre, om ikke han kommer i forkjøpet riktignok. Dumt ikke alle tenker som deg Lenke til kommentar
Populært innlegg Nittutt Skrevet 21. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. februar 2012 Dette er kanskje det teiteste jeg har hørt. Du "poket" han? Seriøst? Er det blitt dagens form for flørting?... Gud hvor jeg skammer meg over å være en del av dette samfunnet. Hvor ble det av de romantiske og sjarmerende handlinger som fant sted før? Uansett - legg han til som venn og slutt å vær en liten bitch (ja, jenter kan også være bitcher på dette området). Spør han ut på date eller kaffe. For hvem vet, kanskje han også er en liten bitch. Hvis dere var på fest sammen og han var en mann ville han nok gjort mer med deg enn å bare virke "keen" eller hvordan du ellers vil beskrive hans oppførsel - så mest sannsynlig så er dette tilfellet (at han er en liten bitch). For å gjøre posten min litt mindre depressiv / kortfattet: LEGG HAN TIL PÅ FACEBOOK - SPØR HAN UT PÅ KAFFE - GET LAID. Hørt at den prosessmodulen der funker ganske bra. 11 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 nittutt er min nye forumhelt! hail to the king baby 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Send venneforespørsel Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Du gidder å poke han, men usikker på om du skal legge han til som venn? Å poke er mer retarded enn venneforespørsel. Du skulle ha gått rett på venneforespørsel; da kunne det virket mer "random" dvs ikke-desperat. Nå har du jo faen meg allerede poka han to ganger; ikke gidd å holde på mer! Bare send venneforespørsel. Dessuten; du kan bare glemme at det er gutten som skal gjøre både ditten og datten; det var kanskje rimelig å legge til grunn for 60-70 år siden, men neppe i dagens samfunn! Gidder du å poke han, kan du se å legge til han som venn også, og siden du vet at han var "keen" på deg; da har du ingen ting å tape... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Drit i pokinga. Send invitasjon asap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+09871231 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tuseeen takk for alle svar! det hjalp meg veldig. herregud, er så nervøs nå. venneforespørselen er sendt, og da er det bare for meg å krysse fingrene;) haha, fikk meg en god latter av noen av svarene her:p og jaa, hele dette innlegget var ganske barnslig, men jaja..sånn er det å være liten, usikker og sjenert:) igjen, takk for alle svarene! settes pris på<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå