Bugaloo Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 jeg så noe i dag som vakte interrese i case modderen i meg. en trådløs ringeklokke. selve trykk knappen var en liten svart kloss (på størelse med en lighter) med en fin lilla knapp og en liten rød lysdiode som lyste når man trykte på knappen. mottakere og klokka var i en svart boks(ca.like stor som en cola boks)(alt bateridrevet seff) rekkevidden var 100 meter. kunne vært litt tøft å kobla brytern i klokka som power switch i stedet for den på kabinettet. Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Hmmm. Høres bra ut. Hvor var det du så dette? Kunne vært en interessant ting å putte i MP3 boksen min. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 tror det var hos solar. skal sjekke på mandag Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Høres ut som en genial plan, du må finne den butikken ja... Lenke til kommentar
sub_sonic Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 kjøp bare en IR-sender og en IR-mottager så går det fint det... kjenner flere som har det... (egentlig VELDIG liten vits men) :smile: Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Når vi er inne på fjernstyring. Er det noen som vet om en fjernkontroll med et lite lcd display på, som kan styre winamp. Jeg så en slik sak gå på qxl her for en tid tilbake. Har ikke klart å finne noen som selger noe liknende. Driver å mekker mp3 boks, og vil gjerne finne en lur måtte å styre denne på. Hadde vært utrolig tøft tror jeg. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 det var en Fm sender, så rekkevidden var ca 100m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå