Stonescream Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 HALLELUJA Nye drivere i win2000 til radeon vivo!!! har ATI tenkt å lage drivere nå fremover? har ikke gjort det før...ikke til gullmedalje i programmering i alle fall. Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 dessverre virker driverne ustabile i Quake 1. Når jeg kjører timedemo så varierer FPS med 100 FPS 256 - 356 når jeg kjører flere ganger. Men andre spill virker den noe bedre og raskere. :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 quake 1 generasjonen er long gone? ;P vel..ATI har jo vert utrooolig dårlige med drivere før. jeg husker jo før da jeg hadde ATI Rage (har hatt det på 2 maskiner). drivere var vansklige å finne og det var ikke mye lett å få de til å virke alltid for folk som ikke hadde mye peiling. nå som ATI har bjynt med denne Radeon series bør de vel lage nye drivere rimeli raskt for å holde tritt med GeForce sitt Detonator-team. GeForce Detonator er jo utrolig bra ytelese med de nyeste driverne, spessielt med WinXP siden Detonator folka har ett godt forhold til Microsoft (Xbox samarbeid) og dermed lager spesielt bra drivere til WinXP. Men nå kom jeg litt ut på vidda ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå