Kittelsaa Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Izzy er tatovør på Lowlife Tattoo i Trondheim. Hun går til vanlig i sorte klær, en ordentlig rockebunad, så vi fant ut at vi skulle kle henne litt mer konservativt samtidig som vi viser (noen av) tatoveringene hennes. Flere bilder fra serien her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Fine komposisjoner og flotte farger... Lenke til kommentar
telealf Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hei, Flott modell, og jeg liker tanken bak. Foto 1 synes jeg blir litt rotete fordi det er for mye armer og bein i forskjellige retninger og plan. Foto 2. Liker godt linjene i bildet, og synes modellen kommer bedre fram. Her er også modell vist i et plan. Er litt usikker på helling av modell, og om venstre arm burde ha vært vist? Og dersom det var meningen å vise fram tatoveringer kunne det kanskje vært en ide med ermeløs overdel? Desverre har jeg ikke stor komepanse på lyssetting og studierabeide, så ta kommentarer for det de er . Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det var utrolig kjedelige bilder med tanke på hvem du fotograferer. Savner mye på uttrykk, bildekomposisjon og hvordan du har satt lyset. Det tilførte heller ikke så mye å sette inn en helt tilfeldig ikea-krakk. Prøv å tenke litt mer ut av boksen og prøv å gjøre annet og mer spennende enn tekniske ok bilder i studio. Gi det litt mer følelse av at det skjer noe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå