Gunfreak Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 For over en uke siden døde pcen min, den plastikk dingsen som holder cpu vifta på plass, brakk, fant delen på nett men ville ta uker og dager før den kommer, og ble til slutt så lei av å vente så jeg gikk på et quest til å finne delen, etter langt om lange, og mange farer, og med hjelp av mine 7 medhjelpere fant fikk jeg tak i delen, men en drage stoppen veien mellom meg og pcen min og jeg måtte kjempe for livet, etter at jeg drepte den, fikk jeg fiksa pcen og er nå online igjen, over en uke uten nett var jævlig, jeg begynnte å rane banker bare for å få litt action i livet mitt, uten nett var jeg helt isolert, jeg viste ikke om sverige hadde invadert østfold, jeg viste ikke hvilke kjendiser som ble tatt med buksa nede med et esel, jeg viste ingen ting. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 fant delen på nett er nå online igjen, over en uke uten nett var jævlig Hva? 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 fant delen på nett er nå online igjen, over en uke uten nett var jævlig Hva? Brukte ps3en, men er et hærk og brukte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ah, så det var derfor det har vært så stille her på forumet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Ja uten meg faller Diskusjon.no i tusen knas, jeg er limet som holder forumet sammen. Jeg er drivkraften bak alt. WORSHIP ME!!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tror han snakket om modereringsloggen sin. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det var en lang setning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tror han snakket om modereringsloggen sin. Ingen kommentar Det var en lang setning. That's what she said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå